Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@18:54:42 GMT

نصب سردیس برنزی زنده یاد داود رشیدی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۱۵۸۰

نصب سردیس برنزی زنده یاد داود رشیدی

سردیس برنزی زنده یاد داود رشیدی هنرمند سینما و تئاتر کشور عصر چهارشنبه در خیابانی واقع در منطقه ۲ پایتخت نصب شد.

به گزارش جماران، شورای شهر تهران سال گذشته مصوب کرده بود که خیابان معارف واقع در منطقه ۲ شهر تهران به نام داود رشیدی نامگذاری شود.

گفتنی است که این سردیس در دومین سمپوزیوم مفاخر معاصر ویژه هنرمندان توسط علی اعتبار ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار مرتبط انتقاد احترام برومند از نام گذاری نامناسب خیابانی به نام داود رشیدی رونمایی از گنجینه داود رشیدی در موزه سینما / عکس جمله طلایی داود رشیدی از زبان همسرش احترام برومند اهدای نشان داود رشیدی به علی نصیریان، مهتاب نصیرپور و احمدرضا احمدی سومین نشان داود رشیدی به چه کسانی اهدا می‌شود؟

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا داود رشیدی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی داود رشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: عوامل نزاع و درگیری با سلاح سرد در میاندوآب دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، جهانگیر مسعودی شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری در خیابان امام و اخلال و ایجاد ناامنی در بازار و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی عوامل نزاع شناسایی و رسیدگی سریع و خارج از نوبت به آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری متهمان افزود: در این رابطه دو نفر از عوامل اصلی نزاع دستگیر شدند که یکی از آنها نیز از اراذل و اوباش باسابقه است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: دو نفر دیگر این نزاع نیز شناسایی شده و در دستور کار پلیس برای بازداشت سریع قرار گرفته است.

کد خبر 748566

دیگر خبرها

  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • (تصاویر) خیابانی که قرار بود شانزلیزه ایران شود
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه
  • حمله‌های جنگنده‌های صهیونیست، غزه را به لرزه درآورد
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم