Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@13:00:55 GMT

افتتاح موزه سرستون های دوره ساسانی در طاق بستان

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۱۶۴۱

افتتاح موزه سرستون های دوره ساسانی در طاق بستان

موزه سرستون‌های دوره‌ ساسانی در محوطه تاریخی طاق‌بستان کرمانشاه روز پنجشنبه با حضور مسوولان استانی افتتاح و در معرض بازدید عموم قرار گرفت.

به گزارش جماران، در این موزه هم ۱۲ سرستون از این دوره جمع‌آوری و برای عموم مردم و گردشگران به نمایش گذاشته شده است.

آن‌گونه که مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه در آیین افتتاحیه این موزه می‌گوید: آثار تاریخی و باستانی زیادی در استان داریم اما متاسفانه نتوانستیم این آثار را به خوبی نشان دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید قادری اظهارداشت: این ۱۲ سرستون را از مسجد جامع کرمانشاه، بیستون، آبشوران و اطراف شهر جمع‌آوری و در این موزه قرار دادیم تا بتوانیم به وسیله آن بخشی از تاریخ و فرهنگ کرمانشاه را به مردم ایران و جهان معرفی کنیم.

اخبار مرتبط درهای طاق بستان به روی گردشگران گشوده شد «طاق‌بستان» کپک نزده است! طاقبستان ترک برداشت! 5 اثر تاریخی کرمانشاه در زلزله شب گذشته آسیب دیده اند دودِ کبابی‌های طاق‌بستان، مانع دیدِ یونسکو

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا طاق بستان سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی طاق بستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است

ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، از تعطیلی اماکن تاریخی - فرهنگی استان در ۱۵ اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

محمد ثابت اقلیدی امروز، ۱۳ اردیبهشت گفت: به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اماکن تاریخی_ فرهنگی تحت پوشش این اداره کل در روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه تعطیل خواهد بود.

وی افزود: روز ۱۵ اردیبهشت، مجموعه‌های تاریخی- فرهنگی حافظ، سعدی، ارگ کریم‌خانی، موزه سنگ‌های تاریخی هفت‌تنان، موزه پارس، موزه گرمابه وکیل در شیراز تعطیل است.

ثابت اقلیدی ادامه داد: همچنین میراث‌های جهانی تخت جمشید و موزه تخت جمشید، پاسارگاد، بیشاپور، تنگ چوگان، موزه بیشاپور، کاخ اردشیر فیروزآباد، کاخ ساسان سروستان، مجموعه‌های باستانی نقش رستم و نقش رجب و موزه مردم‌شناسی کازرون، نیز پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان نخواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است
  • افتتاح موزه عبرت در شیروان + فیلم
  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • نمایش اشیای تاریخی ارزشمند کرمان در باغ موزه هرندی
  • نمایشگاه موزه عبرت ایران در شیراون افتتاح شد
  • موزه‌ها شنبه تعطیل است
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است
  • تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت
  • رایگان و یا نیم بها بودن ورودی اماکن تاریخی استان برای برخی از گروه‌ها