Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزیر بهداشت گفت: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی آزمایشگاهی ازظهر دیروز تا امروز ۲۶ تیر، 2 هزار و ۵۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۱۴ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۶۷ هزار و ۶۱ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۶۰۸ نفر رسید.

وی گفت: خوشبختانه تاکنون ۲۳۰ هزار و ۶۰۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری گفت: ۳۴۷۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: تا کنون 2 میلیون و ۷۳ هزار و ۷۹۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه بستری بیماران در کل کشور افزایش داشته است، افزود: همانند روزهای گذشته استانهای آذربایجان های شرقی و غربی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، مازندران و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری با تاکید بر لزوم رعایت موازین بهداشت فردی و اجتماعی، فاصله گذاری اجتماعی، شستوشوی مرتب دست ها و بویژه استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل نیز گفت: استان های تهران، فارس، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، همدان، یزد و خراسان شمالی نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/

20 / 20 کرونا ابتلا به کرونا شناسایی موارد جدید بیماران مبتلا به کرونا سیما سادات لاری سخنگوی وزیر بهداشت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا ابتلا به کرونا شناسایی موارد جدید بیماران مبتلا به کرونا سخنگوی وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند

آفتاب‌‌نیوز :

طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تامین دارو وجود ندارد.

به گزارش سازمان غذا و دارو، در روز‌های اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده است؛ بنابراین موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

این گزارش خاطرنشان کرد: وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود و مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه (اینجا) با وارد کردن نام دارو، وارفارین را نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

وارفارین دارویی ست که به عنوان رقیق کننده یا ضد انعقاد شناخته شده و و در مواردی که احتمال ترومبوز یا آمبولی عروقی بالا است مانند پس از جراحی قلب باز و سکته مغزی مصرف می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • چرا «بحران وارفارین» دست از سر بیماران قلبی بر نمی‌دارد؟
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • ابتلای درختان نارنج شیراز به بیماری نماتد
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور