Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه معتمدان و ریش سفیدان سفیر صلح و سازش در بین مردم هستند گفت: پلیس برای پیشگیری از جرائم نیازمند استفاده از این ظرفیت عظیم است.

"سردار مهدی انصاری" در این نشست صمیمی طی سخنانی افزود: اهداف و سیاست‌های پیشگیری از وقوع جرم با رویکرد حل اختلاف از طریق هسته‌های صلح و سازش با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی ریش سفیدان و معتمدین محلی، توسعه و تقویت مشارکت های مردمی در پیشگیری از جرایم، از جمله تمهیدات لازم برای فراگیر کردن فرهنگ صلح و سازش مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ریش سفیدان و معتمدان را از اقشار تاثیر گذار و مهم جامعه و مایه خیر و برکت دانست و تصریح کرد: پلیس همواره تلاش داشته است تا با همفکری و همراهی این قشر از جامعه به بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی پایان دهد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به ارتقاء امنیت اجتماعی اشاره و اظهار کرد: احساس امنیت و آرامش مهمترین سرفصل یک زندگی انسان برای زندگی در یک اجتماع است و با نبود آن عملاً نشاط و شادابی از جامعه رخت برمی بندد.
انصاری تاکید کرد: نیروی انتظامی به عنوان نیروی خدوم و خدمتگزار جامعه و از جمله نهادهایی است که به سبب ارتباط نزدیک و تعدد ماموریت ها، به طور مستمر با شهروندان در ارتباط بوده و به همین دلیل است که مقام معظم رهبری از آن به‌ عنوان نیروی مسلح اجتماعی یاد کرده است.
وی در ادامه بیان کرد: میانجی گری بزرگان طوایف در حل بسیاری از اختلافات موثر است و با توجه به حساسیت موضوع می طلبد که افراد معتمد و ریش سفیدان با مداخله در این گونه اختلافات از بروز هرگونه تنش و نزاع جلوگیری و انسجام طوایف را برای حل اختلافات و همیاری با یکدیگر حفظ کنند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امیدواریم گام های بیشتری در آینده برداریم و با این تلاش های بتوانیم در راستای ارج نهادن به سنت های دینی و گسترش فضای صلح و سازش در بین جامعه موثرتر واقع شویم و به همه مردم، مسئولان و متنفذین و ریش سفیدان توصیه موکد می کنم، لازم است در چنین مواردی ورود پیدا کنند و سنت های دینی و مذهبی از جمله گذشت و بخشش را رواج دهیم.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از ریش سفیدان، معتمدان و متنفذین محلی، مسئولان ادارات و نهاد های دولتی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به نمایندگی از اهالی منطقه سروک یاسوج، با حضور در دفتر کار سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از تلاش های و پیگیری های مجدانه فرمانده انتظامی استان در خصوص صلح و سازش و همچنین اصلاح ذات البین؛ با اهدا لوح سپاس از ایشان قدردانی کردند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد نیروی انتظامی صلح کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی ریش سفیدان صلح و سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شباهنگ افزود: علاوه بر بیمه رایگان سه دهک اول، با اصرار بیمه سلامت در سال گذشته دو دهک دیگر هم به آن اضافه شد تا به این ترتیب مردم دغدغه‌ای برای مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی نداشته باشند.
وی ادامه داد: همچنین تخفیف‌های ویژه برای سایر دهک‌ها در نظر گرفته شد؛ به طوری که دهک ششم ۲۰ درصد، دهک هفتم ۳۰ درصد، دهک هشتم ۴۰ درصد و دهک نهم ۵۰ درصد حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند و مابقی توسط دولت پرداخت می‌شود.
سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: این موضوع گام مهمی در جهت افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی است. خانم شباهنگ اضافه کرد: ۴۲ هزار نفر در دهک‌های اول تا پنجم تحت پوشش بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش