Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:02:53 GMT

شوخی مجیدی با آقای خاص؛ کتاب را ببند!(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۲۱۲۳

طولانی شدن مصاحبه امروز علی کریمی با خبرنگاران با واکنش جالب فرهاد مجیدی مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین استقلال قبل از سفر به آبادان برای دیدار با صنعت نفت امروز صبح در تهران با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. قبل از شروع تمرین امروز برخی بازیکنان استقلال با خبرنگاران به مصاحبه درباره شرایط تیم پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین صحبت های علی کریمی با خبرنگاران کمی طولانی شد و همین موضوع واکنش فرهاد مجیدی را در پی داشت.


مجیدی وقتی که می خواست تمرین را شروع کند و دید که علی کریمی همچنان مشغول مصاحبه است به شوخی خطاب به او گفت:«کتاب را ببند و بیا!»

 

 

 


علی کریمی که روحیات خاصی دارد و یکی از فوتبالیست هایی است که بسیار اهل مطالعه و کتابخوانی است امروز به همین خاطر با چنین شوخی ای از سوی سرمربی جوان استقلال مواجه شد. کریمی یکی از نفراتی است که کادرفنی حساب ویژه ای روی او برای مسابقات آینده باز کرده و قطعا در میانه میدان به عنوان یک فرمانده می تواند نقش بزرگی را ایفا کند.


عکس: امیرحسین خیرخواه

استقلال تهران علی کریمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران علی کریمی علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن

به گزارش "ورزش‌ سه"، یکی از قسمت‌های مصاحبه خسرو حیدری در استودیو آنتن به حرف‌های او درباره پشیمانی از پیوستن به سپاهان مربوط می‌شود؛ صحبت‌هایی که با عصبانیت و ناراحتی هواداران اصفهانی مواجه شده است.

حیدری در این بخش از مصاحبه‌اش می‌گوید: «یکی از دلایلی که در استقلال خداحافظی کردم این بود که خاطره تلخ رفتن به سپاهان و یک سال حضور در این تیم را از ذهن هواداران تیم پاک کنم. صد در صد رفتن به سپاهان اشتباه بود. با آقای قلعه‌نویی رفتم و چند بازیکن دیگر استقلال هم آنجا بودند.» 
این صحبت‌های خسرو با واکنش سپاهانی‌ها مواجه شده و حتی روزنامه منتسب به باشگاه تیتر اول خود را به این موضوع اختصاص داده و نوشته: «خسرو جان! در آن سپاهان پرمهره بود و نبودت برای ما فرقی نداشت.»

حیدری در لیگ دهم با پیراهن سپاهان به میدان رفت و موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر هم دست پیدا کند ولی بلافاصله به استقلال بازگشت و آخرین قهرمانی در لیگ برتر را با پیراهن آبی در لیگ دوازدهم تجربه کرد.

دیگر خبرها

  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • در روز جام حذفی، تمرین استقلال به دستور نکونام تعطیل شد!
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • پهلوانی به قامت «حیدر»
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن