Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ،‌ بولتون در گفتگو با شبکه خبری فرانس-24 گفت: اگر ترامپ بار دیگر در انتخابات آمریکا پیروز شود بعید است که این طرح شانسی برای موفقیت داشته باشد و در صورت کنار رفتن ترامپ هم دیگر اثری از این طرح باقی نخواهد ماند.

بولتون در ادامه مواضع ضدایرانی خود نیز مدعی شد که تنها نکته درست در این طرح دیدن یک تغییر آرایش کلی راهبردی در خاورمیانه و تهدیدات ناشی از برنامه هسته‌ای و فعالیت‌ها و نفوذ ایران در منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مدعی شد: این مسائل موجب شده که کشورهای عربی خلیج فارس انگیزه‌ای برای تلاش به منظور یافتن راه‌حل‌هایی برای اختلافات خود با اسرائیل داشته باشند و به گمانم این تغییر راهبردی به قوت خود باقی خواهد ماند .

بولتون افزود: از آنجا که این تغییر احتمالا برای مدتی پابرجا خواهد بود ، احتمال صلح بین اسرائیل با کشورهای عربی از جمله فلسطینی‌ها هم باقی خواهد بود اما شروع این کار نیازمند طرح و ابتکار جدیدی خواهد بود. 

ترامپ هیچ منطقی ندارد

بولتون در بخش دیگری از این گفتگو درباره علت مخالفت خود با انتخاب مجدد ترامپ گفت: فکر نمی‌کنم که ترامپ یک جمهوریخواه محافظه‌کار است البته این حرف به این معنی نیست که او یک دموکرات لیبرال است در واقع او هیچ منطقی ندارد.

وی افزود: دیدگاه شخصی ترامپ نسبت به مسائل جهانی و رویکرد معامله‌گرانه او فقدان تفکر راهبردی کار دفاع از منافع آمریکا را دشوار می‌کند.

بولتون در ادامه گفت: به همین علت من برای اولین بار در عمرم به نامزد حزب جمهوریخواه رای نخواهم داد البته به جو بایدن نامزد دموکرات‌ها هم رای نمی‌دهم و نام شخص دیگری را خواهم نوشت. نتیجه انتخابات هرچه باشد دوره و زمانه دشواری برای آمریکا خواهد بود.

خبر تکمیل می شود.

برچسب‌ها دونالد ترامپ جان بولتون خاورمیانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ جان بولتون خاورمیانه دونالد ترامپ جان بولتون خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،استاندار لرستان اظهار داشت:راه آهن خرم آباد از مطالبات جدی مردم لرستان است و مردم استان انتظار تسریع در ساخت آن را دارند.

پروژه راه‌آهن خرم آباد با ۳۳ کیلومتر تونل، طویل‌ترین تونل ریلی خاورمیانه است.

دیگر خبرها

  • صعود چادرملو با خوش شانسی در ضربات پنالتی
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • بلینکن: چین می‌تواند نقش میانجی‌گر را در خاورمیانه ایفا کند
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • شما ایرانی‌ها پادشاه جهان اسلام و شیر خاورمیانه هستید + فیلم
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم