Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده احراز صلاحیت کاندیداهای فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با تائید شش کاندیدا بسته شد.

به گزارش ایسنا، بعد از ثبت‌نام ۹ کاندیدا برای احراز پست ریاست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و ارسال مدارک، در ابتدای امر اسامی چهار کاندیدا به نام های نهایت هادی بشیریان، محمد پورکیانی، داوود حومنیان شریف آباد و جمشید همتی احراز شد و طی ۱۰ روز اخیر صلاحیت ۲ کاندیدای دیگر نیز احراز شده است تا جمع نامزدهای انتخابات فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی به عدد شش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفر پنجم این فهرست جواد شهلایی بود و ششمین نفر نیز که به عنوان آخرین نفر صلاحیتش تایید شده، عبدالمهدی نصیرزاده است تا این ۲ نفر نیز به جمع کاندیداهای شرکت کننده در انتخابات ریاست فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی اضافه شوند و در نهایت آقایان هادی بشیریان، محمد پورکیانی، داوود حومنیان شریف آباد، جواد شهلایی، عبد المهدی نصیرزاده و جمشید همتی شش کاندیدایی باشند که شرایط لازم را برای به دست آوردن سکان ریاست این فدراسیون داشته باشند.

آخرین مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی ۱۷ اسفندماه سال ۱۳۹۴ برگزار و محمدرضا دهخدا با ۳۹ رای از مجموع ۵۲ رای به عنوان ریاست فدراسیون‌ ورزش‌های دانشگاهی برای چهار سال انتخاب شد، بنابراین حضور وی به عنوان رییس فدراسیون دانشگاهی تا ۱۷ اسفندماه سال گذشته بلامانع بود که در نهایت وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی محمدحسین علیزاده را ۲۶ اسفندماه به عنوان سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب کرد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی که قرار بود ۱۹ اسفندماه سال جاری برگزار شود با اعلام این فدراسیون و بر اساس مصوبه ستاد سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری به جهت شیوع ویروس کرونا لغو شد و در نهایت ۱۶ تیرماه سال جاری بود که اعلام شد قرار است مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برای انتخاب رئیس فدراسیون ۳۱ تیرماه به ریاست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا

پدرو روچا روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا می نشیند.

طرفداری | سرنوشت صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا حداقل برای چند ماه آینده مشخص شد.

با اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا، پدرو روچای 69 ساله که از سپتامبر گذشته و پس از استعفای لوییس روبیالس به عنوان رئیس موقت این فدراسیون مشغول به کار بود، امروز با رای اکثریت اعضا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد. بدین ترتیب پدرو روچا تا سپتامبر 2024 یعنی زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا، بر این منصب خواهد ماند.

سپتامبر سال گذشته پس از قهرمانی تیم ملی زنان اسپانیا در جام جهانی، لوییس روبیالس رئیس وقت فدراسیون فوتبال اسپانیا در حرکتی جنجالی برخورد بسیار صمیمانه و شگفت انگیزی با اعضای تیم ملی و به خصوص جنیفر هرموسو داشت که حتی تعجب بازیکنان را هم برانگیخت. همین مسئله باعث محرومیت و سپس استعفای لوییس روبیالس از سمت خود شد. از آن زمان تا الان روچا که در کنار روبیالس نایب رئیس فدراسیون بود، به صورت موقت روی صندلی ریاست فدراسیون نشست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد