Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از دادگستری استان زنجان، قاسم یارمحمدی منفرد در دیدار با معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: دادگاه‌های خانواده به منظور جلوگیری از تداوم این روند باید دقت لازم در درخواست طلاق‌هایی که زوجین دارای فرزند مشمول خدمت نظام وظیفه هستند را داشته و تذکر لازم مبنی بر عواقب و آثار سوء استفاده احتمالی از طلاق را به زوجین گوشزد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی افراد به طور معمول در جهت اخذ معافیت فرزندان، دادخواست خود را در قالب طلاق توافقی مطرح می‌کنند، اظهار داشت: مسئولان نظام وظیفه در خصوص درخواست معافیت با استناد به طلاق توافقی، نگاه تردیدی داشته و موضوع را به دقت بررسی و پس از صدور معافیت نیز والدین فرد مذکور را رصد کنند.

یارمحمدی منفرد خاطرنشان کرد: مسئولان نظام وظیفه باید رصد کنند تا در صورت مشخص شدن ادامه زندگی مشترک زوجین پس از اخذ معافیت سربازی نسبت به پیگیری موضوع و ابطال معافیت و تعقیب والدین و فرد مشمول اقدام کنند.

رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب زنجان گفت: امروز کمبود سرباز وظیفه درکشور ملموس است و معرفی مشمولان غایب به مرجع قضایی و صدور حکم متناسب در جهت اجبار آن‌ها به انجام خدمت سربازی در رفع این کمبود، موثر خواهد بود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی استان زنجان نیز با تاکید بر پیگیری موارد اخذ معافیت سربازی به دلیل طلاق، گفت: ارائه اطلاعات دقیق توسط مراجع قضایی به نظام وظیفه در این خصوص موجب جلوگیری از رواج اخذ معافیت خواهد شد.

سرهنگ حسین عباسی با قدردانی از اقدامات دستگاه قضایی در خصوص رسیدگی به بزهِ غیبت از خدمت نظام وظیفه، اظهار داشت: مداومت بر اجرای این روند موجب افزایش شمار سربازها و پیشگیری از غیبت‌ها می‌شود.

کد خبر 4975532

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر ارجمند میراث فرهنگی زنجان صنایع دستی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند استانداری سمنان سیستان و بلوچستان شهرستان کرج اخذ معافیت نظام وظیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر

به گزارش خبرنگار مهر، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی برای جذب امریه سربازی فراخوان داد. در این فراخوان از کلیه علاقمندان واجد شرایط دعوت شد که در صورت دارا بودن شرایط ذیل رزومه خود را جهت بررسی و دعوت به مصاحبه ارسال کنند:

شرایط عمومی متقاضیان

فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در یکی از رشته‌های فنی و مهندسی

فاقد غیبت

فاقد گواهی کسری خدمت

شرایط اختصاصی

مسلط به ICDL

توانایی کار با فتوشاپ و تسلط به اصول طراحی

توانایی کار با نرم‌افزارهای تدوین فیلم edius یا premier

توانایی کار با نرم‌افزار aftereffect

توانایی انجام کار اجرایی

روابط‌عمومی بالا

توانایی انجام کار گروهی و تیمی

مسلط به اصول مکاتبه

آشنایی با اصول ویراستاری علمی و ادبی متون

کد خبر 6093818

دیگر خبرها

  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • پیکر مرزبان شهید در بانه تشییع شد
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • درصد موفقیت درمان ناباروی با روش IVF در ایران