Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

در ادامه ملاقات‌های و رایزنی‌های جناب سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه با مقامات جمهوری اسلامی افغانستان، وی بعدازظهر امروز (پنج‌شنبه) با عبدالله عبدالله ‎رئیس شورای عالی مصالحه ملی این کشور دیدار و گفتگو کرد.

اخبار سیاسی - گفتنی است، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان که بعد از ظهر روز گذشته وارد کابل شد، شب گذشته با محمدحنیف اتمر سرپرست وزارت خارجه افغانستان دیدار و درباره مصوبات سفر اخیر سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان به ایران، نهایی سازی سند همکاری‌های جامع راهبردی میان دو کشور، مسائل مورد علاقه طرفین و راه‌های گسترش روابط دوجانبه گفتگو و به تبادل نظر پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراقچی همچنین در دیدار با «عبدالهادی ارغندیوال» سرپرست وزارت دارایی افغانستان بر تسهیل در همکاری‌های اقتصادی بین دو کشور، برنامه ریزی های مشترک و توسعه همکاری‌ها تاکید کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه افغانستان افغانستان جمهوری اسلامی معاون سیاسی وزارت امور خارجه وزیر امور خارجه عباس عراقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان

مسئولان وزارت معادن و نفت حکومت سرپرست افغانستان، با نشر خبرنامه‌ای در صفحه رسمی این وزارت، از دیدار شیخ شهاب‌الدین دلاور با مسئولان یک شرکت تجارتی افغان و شرکای چینی خبر داد.

سرپرست وزارت معادن و نفت در این دیدار گفت: امنیت در تمام کشور تأمین شده و فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری روی منابع معدنی فراهم شده است و افغانستان از تمام سرمایه‌گذاران ملی و بین المللی استقبال می‌کند.

در ادامه مسئولان شرکت تجارتی عاشوری و شرکای چینی از فراهم سازی زمینه مناسب سرمایه‌گذاری و امنیت سرتاسری از سوی حکومت سرپرست افغانستان اظهار قدردانی کرده و علاقمندی خود را برای سرمایه‌گذاری در معادن طلا، سنگ های قیمتی و مس ابراز کردند.

سرپرست وزارت معادن و نفت نیز اطمینان داد در راستای فراهم سازی زمینه سرمایه‌گذاری با ایشان مطابق قانون و طرزالعمل معادن همکاری خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • طالبان سه کشور همسایه را به حمایت از داعش متهم کرد | همسایه سوم کدام است؟
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد