Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@14:46:03 GMT

تحقیق کره جنوبی درباره خواهر رهبر کره شمالی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۲۶۵۸

تحقیق کره جنوبی درباره خواهر رهبر کره شمالی

به دنبال طرح شکایت از اقدام خواهر رهبر کره شمالی در منفجر کردن دفتر روابط بین دو کره، دادستان‌های سئول تحقیقاتی را در خصوص آغاز کردند.

به گزارش مشرق،  دادستان‌های سئول تحقیقات بی‌سابقه‌ای را در خصوص اقدام اخیر خواهر رهبر کره شمالی در ارتباط با منفجر کردن دفتر روابط دو کره در ماه گذشته، آغاز کردند. اقدامی که گفته می‌شود تنش در روابط دو کشور را تشدید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع به خبرگزاری فرانسه در همین خصوص گفت: دادستان‌های سئول شکایتی را علیه «کیم یو جونگ» از سوی یک وکیل مستقر در سئول دریافت کردند و در پی آن تحقیقاتی را آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: خواهر کیم: مذاکره با آمریکا غیرضروری است کره شمالی: مذاکره با ترامپ فقط به نفع اوست

به گزارش روزنامه «استریت تایمز»، در این شکایت «لی کیونگ-جائه» وکیل مذکور مدعی شده دفتر ارتباطات دو کره گرچه در کره شمالی قرار داشته، دارایی کره جنوبی بوده زیرا با دارایی دولت این کشور بازسازی شده بود.

این وکیل همچنین شکایتی را علیه «پاک جونگ چون» رئیس ستاد کل ارتش کره شمالی ارائه کرده است.

به دنبال تشدید تنش‌ها در شبه جزیره کره بعد از افزایش فعالیت‌های تبلیغاتی ضد پیونگ یانگ در مناطق مرزی، کره شمالی هفته قبل دفتر ارتباطات هماهنگی بین دو کشور در منطقه صنعتی کیسونگ را منفجر کرد. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم کره شمالی کره جنوبی پیونگ یانگ کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، حجت الاسلام و المسلمین فاضل گفت: در ۲۸ استان کشور بیش از ۵۰۰ مدرسه علمیه ویزه طلاب خواهر وجود دارد که همه بدنیال فراگیری علوم حوزوی و نشر مبانی دینی و مکتب تشییع هستند.

او گفت: طلاب خواهر در ۱۸ رشته تخصصی در سطح سه ودر پنج رشته تخصصی در سطح ۴ به فراگیری علوم حوزوی مشغول هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشورگفت: هم اکنون بیش از ۵۰ هزار خواهر طلبه در مدارس علمیه کشور در حال تحصیل هستند و همین میزان نیز طی سال‌های گذشته فارغ اتحصل شدند.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل، در سفر یک روزه به شهرستان نکا، دربازدید از مدرسه علمیه خواهران ریحانه الرسول نکا ضمن بررسی وضعیت تحصیلی و نیازمندی‌های طلاب خواهر و فراهم نمودن زمینه جذب طلاب علاقه‌مند به تحصیل، بر اهتمام نسبت به حمایت و پیگیری اجراء برنامه های مدارس خواهران تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • درخواست دادگاه لاهه برای پایان تهدید و ارعاب در خصوص جنگ غزه
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • دیدار رهبر مخالفان نتانیاهو با وزیز خارجه امارات
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور
  • نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس
  • مشارکت احتمالی کره جنوبی در پیمان آکوس؛ محور گفت‌وگوهای دو جانبه سئول و کانبرا
  • شروع مراسم دیدار معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب