Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@18:31:02 GMT

کشف ۹۲ دستگاه برلیانس احتکار شده در جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۲۹۱۳

کشف ۹۲ دستگاه برلیانس احتکار شده در جنوب تهران

سرهنگ علی ولیپور با اعلام خبر کشف ده‌ها دستگاه خودروی احتکار شده در جنوب تهران، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو و جمع‌آوری تعدادی خودروی ون برلیانس صفر کیلومتر و بدون پلاک در انباری در حوالی صالح‌آباد غربی، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: با دستور قضائی از تعزیرات حکومتی شهرری، تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب به همراه عوامل سپاه ناحیه ری و کارشناسان تعزیرات و صمت شهرری به نشانی اعلامی اعزام شده و در بازرسی از انبار ۹۲ خودروی سواری ون برلیانس صفر کشف شد و مأموران اعزامی خودرو‌های کشف شده را با دستور قضائی توقیف و انبار را پلمب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام انتظامی افزود: کارشناسان ارزش خودرو‌های کشف شده را ۴۵۰ میلیارد ریال اعلام کردند و شناسایی عامل یا عاملان احتکار در دستور کار قرار دارد.

وی متذکر شد: شهروندان در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت‌طلب و سودجو که اموال مورد نیاز مردم را احتکار یا کالا‌های خارجی قاچاق می‌کنند، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا موضوع در اسرع وقت بررسی شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: برلیانس احتکار خودرو تهران پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه اجرایی در دستور کار بنیاد ملی نخبگان

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان گفت: در فراخوان جدید جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی علاوه بر ۱۸ دستگاهی که در فراخوان قبلی مشارکت داشتند، ۱۵ دستگاه دیگر پای کار خواهند آمد و در مجموع جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، یاسین کیخا با اشاره به ذکر آماری در خصوص جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: طبق مصوبه هیأت وزیران در سال ۱۴۰۰ تاکنون ۳ فراخوان جذب از سوی بنیاد ملی نخبگان اعلام شده است. فراخوان اول و دوم در سال ۱۴۰۱ اعلام شدند که حدود ۷ هزار نفر ثبت نام کردند.

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان افزود: بعد از بررسی پرونده‌ها، ارزیابی و معرفی به کانون‌های ارزیابی در سال ۱۴۰۲ به صورت تدریجی انجام شد و در نهایت پرونده ۱۳۷۰ نفر در مجموع تأیید شد. در حال حاضر بیش از هزار نفر تعیین تکلیف و به دستگاه‌های اجرایی معرفی شدند و برای تعدادی هم کد استخدامی صادر شده است.

کیخا در ادامه خاطرنشان کرد: بهمن ماه سال ۱۴۰۲ فراخوان سوم بنیاد ملی نخبگان با حدود ۳ هزار و ۲۱ کدشغل از ۱۸ دستگاه اجرایی اعلام شد که ۲۵ هزار نفر موفق به ثبت نام و تأیید نهایی پرونده خود شدند.

وی به نسبت جنسیتی متقاضیان جذب در دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: در فراخوان اول و دوم حدود ۶۰ درصداز متقاضیان آقا و حدود ۴۰ درصد خانم بودند، ولی در فراخوان سوم نسبت جنسیتی متقاضیان برعکس شد،به طوری که حدود ۶۰ درصد متقاضیان خانم و ۴۰ درصد آقا هستند.

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان بیان کرد: در فراخوان اول و دوم میانگین سنی خانم‌ها ۳۵ سال و آقایان ۳۳ سال بود و بیشترین متقاضیان فارغ‌التحصیلان دکتری تخصصی و از استان تهران بودند.

کیخا ضمن اعلام اینکه در فراخوان اول و دوم وزارت جهاد کشاورزی، وزارت نیرو و وزارت راه و شهرسازی در بحث جذب نهایی نخبگان معرفی شده نسبت به سایر دستگاه‌ها موفق‌تر عمل کردند، تصریح کرد: بیشترین ظرفیت جذب و کدشغل‌ها در فراخوان سوم مربوط به وزارت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت نیرو وزارت دفاع است. به طور مثال وزارت آموزش و پرورش در فراخوان سوم حدود ۸۰۰ کدشغل اعلام کرده است که نسبت به سایر دستگاه‌ها معنادارتر است.

وی همچنین با اشاره به ذکر آماری در خصوص بیشترین درخواست‌ها نسبت به کدشغل‌های اعلام شده، گفت: به طور مثال سازمان استاندارد ایران فقط ۴ کدشغل اعلام کرده است، ولی مابه ازای هر کدشغل سازمان ۱۳۸ نفر انتخاب اولویت داشتند. بیشترین نسبت انتخاب افراد ما به ازای کدشغل مربوط به سازمان استاندارد ایران و وزارت نفت است.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان با اعلام اینکه در حال برنامه‌یزی هستیم که فراخوان چهارم جذب را بزودی و در مناسب‌ترین زمان اعلام کنیم، گفت: قرار است در این فراخوان علاوه بر ۱۸ دستگاهی که در فراخوان قبلی مشارکت داشتند، ۱۵ دستگاه دیگر پای کار بیایند و در مجموع جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه اجرایی در دستور کار بنیاد ملی نخبگان
  • کشف بیش از ۴ هزار قبضه سلاح گرم در استان کرمان طی سال گذشته
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا