Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین ساداتی سرپرست اداره تامین اجتماعی سرخس درگفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: هم اکنون ۲۶ هزار و ۶۷۱ نفر تحت تکفل بیمه شدگان اصلی هستند و دو هزار و ۸۸۶ نفر مستمری بگیر می‌باشند.
او افزود: از بین ۱۴ هزار بیمه شده اصلی، تعداد ۱۰ هزار و ۳۶۵ نفر بیمه شده اجباری در کارگاه‌های تحت پوشش تامین اجتماعی شاغل هستند که کارفرمایان برای آن‌ها لیست بیمه ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست اداره تامین اجتماعی سرخس ادامه داد: از این تعداد ۷۰۸ نفر بیمه مشاغل آزاد، ۹۰۱ نفر بیمه قالی بافان، ۸۹ نفر بیمه اختیاری، ۴۹۲ نفر بیمه رانندگان، ۱۰۷ نفر کارفرمایان و ۱۰۸ نفر هم بیمه باربری پرداخت می‌کنند.
ساداتی بیان کرد: از بیش از دو هزار مستمری بگیر تعداد یک هزار و ۲۰۰ نفر بازنشسته، ۴۷ نفر از کار افتاده و یک هزار و ۶۳۹ نفر بازمانده اصلی فوت شده به خانواده هایشان مستمری تعلق می‌گیرد.
او تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور و به طبع آن در خراسان رضوی و شهرستان سرخس، سازمان تامین اجتماعی از جمله سازمان‌هایی بود که درگیر این ویروس شد و متاسفانه کرونا باعث تعطیلی شمار زیادی از کارگاه‌های تولیدی شد.
سرپرست اداره تامین اجتماعی سرخس تاکید کرد: ۹۰ درصد هزینه‌های سازمان از محل حق وصولی بیمه‌ها است که در تامین اعتبار بسیار تاثیرگذار است.
ساداتی اظهارکرد: ۶۸ نفر در حالت عادی بیمه بیکاری دریافت می‌کنند، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و بیکار شدن افراد تحت پوشش تاکنون ۸۳ نفر در سامانه برای دریافت خسارت کرونا ثبت نام کرده اند که با تامین اعتبارات خسارت دستمزد به آن‌ها پرداخت می‌شود. بیشتربخوانید: ۱۶۴ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیشابور او افزود: سه درصد حق بیمه سوابق پرداختی به تامین اجتماعی مربوط به بیمه بیکاری است و پیش بینی شده در مواقع بحران و غیرمترقبه مثل کرونا دولت نسبت به تامین بودجه و جبران خسارت اقدام نماید.

انتهای پیام// م. ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه بیکاری قرارداد بیمه تامین اجتماعی نفر بیمه تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق بیماران خاص، سخت درمان و نادر تشکیل شد/پوشش۱۰۷گروه بیماری

به گزارش خبرنگار مهر، فروغ شباهنگ ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: یکهزار و ۲۰۰ بیمار مبتلا به تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی و پیوند کلیه و ام اس در استان با عنوان بیماران خاص تحت پوشش بیمه سلامت بودند و اکنون صندوق بیماران خاص، سخت درمان و بیماری نادر تشکیل شده است.

وی بیان داشت: ۲۶۵ بیمار مبتلا به تالاسمی در استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه سلامت هستند و این بیماران خدمات مرتبط با بیماری خاص خود را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

شباهنگ تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ با ایجاد صندوق بیماران خاص، سخت درمان و نادر ۱۰۷ گروه بیماری تحت حمایت قرار گرفتند و افرادی که دارای یکی از این بیماری‌ها باشند در صورت نداشتن هر گونه پوشش بیمه‌ای می‌توانند به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند و از مزایای صندوق بهره‌مند شوند.

وی اظهار داشت: همچنین برای ۱۰ بیماری شامل تالاسمی، هموفیلی، همودیالیز، دیالیز، پیوند کلیه، ام اس، بیماری‌های متابولیک، پروانه‌ای، اوتیسم، انواع پیوندها، سرطان و بیماری روانی مزمن تعهدات دندان پزشکی تعریف شده و این افراد در قالب سقف ریالی تعیین شده و رعایت ضوابط مربوط، توسط وزارت بهداشت می‌توانند خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

شباهنگ تصریح کرد: بیماران حساب‌های پرداختی خود را به بیمه سلامت تحویل داده و هزینه‌ها را دریافت می‌کنند.

کد خبر 6099442

دیگر خبرها

  • صندوق بیماران خاص، سخت درمان و نادر تشکیل شد/پوشش۱۰۷گروه بیماری
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی