Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@10:36:51 GMT

جاده چالوس یک طرفه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۳۱۶۸

رییس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز خبر داد. ناطقان: سرهنگ رضا گودرزی گفت: به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان البرز محدودیت‌های ترافیکی، در پایان هفته اجرا می‌شود.

وی افزود: علاوه بر ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت، تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه (۲۵ تیر ماه) تا ۶ صبح روز شنبه (۲۸ تیر ماه) از محور "کرج-چالوس" ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ گودرزی گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه (۲۷ تیر ماه) از کرج و ابتدای آزادراه "تهران شمال" به سمت "مرزن آباد" ممنوع بوده و با اعلام ماموران در محل، تردد انواع وسائط نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از "مرزن آباد" به سمت "کرج و تهران" به صورت یک طرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه استان البرز، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روز، پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است. منبع: میزان برچسب ها: جاده چالوس ، یکطرفه ، محدودیت ترافیکی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جاده چالوس یکطرفه محدودیت ترافیکی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ پیمان کرمی گفت: مسافران باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.   وی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری  کنند.   کرمی افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.   وی یادآورشد: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

دیگر خبرها

  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • کندوان از چالوس به تهران یک‌طرفه شد
  • جاده شمالی یک‌طرفه شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان