Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین امینیان روز پنجشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان افزود: میزان ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در شهرستان بالا بوده و نیازمند تدابیر بیشتری هستیم.

وی گفت: کوتاهی مسوولان در اجرا نکردن مصوبات ستاد کرونا قابل پیگیری و برخورد است.
امینیان با بیان اینکه هرگونه برگزاری مراسم ختم و عروسی تهدید علیه بهداشت عمومی است افزود : هر اداره ای که امکان ارایه خدمات به صورت غیرحضوری دارد اما از ارایه آن خودداری کند متخلف شناخته شده و برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه و با تصمیم ستاد کرونا برپایی نماز جمعه و بازار هفتگی هشترود تعطیل شد.

عملکرد اداره بهزیستی هشترود در مقابله با ویروس کرونا قابل قبول است

فرماندار هشترود به مناسبت هفته بهزیستی در جمع کارکنان بهزیستی این شهرستان حضوریافت و گفت: هزیستی باید در توزیع عادلانه خدمات گوناگون به قشر هدف عدالت اجتماعیاقتصادی و مواردی از این قبیل را رعایت کرده و در راستای بهتر زیستن افراد تحت پوشش خود گام های موثری بردارد.

‌امینیان با اشاره به اینکه بایدآینده نگر باشیمخاطرنشان کرد: در مفهوم توسعه پایدار، هر کشوری که بتواند از منابع انسانی و طبیعی خود به نحو احسن استفاده کند رفاه بیشتری به وجود خواهد آمد و مانیز باید از این منابع خدادادی درست استفاده کنیم.  

 

برچسب‌ها ویروس کرونا هشترود آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هشترود آذربایجان شرقی ویروس کرونا هشترود آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود قطار ۵ ستاره به شبکه ریلی همدان

تین نیوز

مسلم مخفی فرماندار همدان با اشاره به نارضایتی شهروندان از ارائه خدمات توسط راه آهن همدان گفت: در جلسه ای با مدیرکل راه آهن مسائل و دغدغه های مردم مطرح و پیگیری شد که امیدواریم به زودی برطرف شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مخفی با بیان اینکه در حال حاضر قطار همدان همه روزه در حال سرویس دهی است، اظهار کرد: روزانه این قطار ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد که این تعداد برای جمعیت همدان و شهرهای همجوار کفایت نمی کند.

وی با اعلام این خبر که با پیگیری های مدیریت راه آهن استان از ابتدای تابستان قطار پنج ستاره به مسافران همدان خدمات می دهد، اضافه کرد: این اقدام حتماً افزایش رضایتمندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار همدان با بیان اینکه ترمینال ایستگاه راه آهن همدان ۹۵ درصد پیشرفت دارد، یادآور شد: امیدواریم این ساختمان که از محل سفر رئیس جمهور نیز اعتبار دارد، به زودی تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی با انتقاد از عملکرد شرکت ساخت و توسعه زیرساخت بیان کرد: متأسفانه پروژه راه دسترسی به راه آهن همدان استاندارد لازم را ندارد البته برخی اقدامات ایمنی انجام شده است.

فرماندار همدان مطرح کرد: مجموعه عوامل راه آهن همدان به دنبال رضایتمندی مسافران هستند که امیدواریم با ایجاد زیرساخت های لازم این امر به طور کامل محقق شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، وی خاطرنشان کرد: راه آهن همدان به ملایر نیز به طول ۷۵ کیلومتر در دو قطعه کارگاهی در حال ساخت است که قطعه یک ۴۵ درصد و قطعه دو ۲۰ درصد پیشرفت دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قطار ۵ ستاره به همدان می‌آید
  • ورود قطار ۵ ستاره به شبکه ریلی همدان
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • آب تالوار آرسنیک ندارد/ نیترات آب در دشت شهرستان بهار بالاست
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود