Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@17:16:24 GMT

خسارت یک هزار میلیاردی سیل به خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۴۲۷۳

خسارت یک هزار میلیاردی سیل به خراسان شمالی

مدیر کل دفتر بحران استانداری خراسان شمالی گفت: طبق برآورده های اولیه انجام شده طی روز گذشته و امروز، سیل حدود یک هزار میلیارد ریال خسارت به بخش های مختلف این استان وارد کرده است.

به گزارش جماران، جواد نظری با اشاره به بارش باران های سیل آسا طی امروز و روز گذشته گفت: بارندگی های شدید روز گذشته موجب جاری شدن سیل در شهرستان های بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان و شیروان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سیل امروز و روز گذشته خسارت هایی را به بخش راه ها، منازل مسکونی، زیرساخت های شهرستان ها و کشاورزی وارد کرده است.

نظری ادامه داد: بیشتر خسارت های وارد شده در بخش کشاورزی به مزارع گندم بوده و بخشی از شالیزارهای برنج در پایین دست سد شیرین دره زیر آب رفته است.

وی با بیان اینکه طی امروز نیز بارندگی ها در شمال استان خراسان شمالی(بجنورد، شیروان، مانه و سلمقان و راز و جرگلان) آغاز شده است، اظهارکرد: بیشترین بارندگی ها مربوط به دو شهرستان راز و جرگلان و مانه و سملقان بوده است.

این مقام مسئول گفت: طی امروز دو خودروی پراید به همراه سرنشینان در دو روستای سرچشمه و شیخ در شهرستان بجنورد گرفتار سیل شدند که سرنشینان با کمک نیروهای هلال احمر از سیل نجات یافته که البته حال یکی از آن ها بد بوده و به بیمارستان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بارندگی ها طی امشب نیز ادامه خواهد داشت، افزود: هم اکنون نیروهای امدادی در استان در حال آماده باش هستند.

نظری تاکید کرد: در حال حاضر تمامی راه ها باز هستند و هیچ مسیر مسدود شده ای وجود ندارد.

به گفته وی، فردا از شدت بارندگی ها کاسته خواهد شد.

اخبار مرتبط میزان خسارت سیل چهارشنبه در مازندران سیلاب 750 میلیارد تومان به بخش کشاورزی استان سیستان و بلوچستان خسارت زد بازدید وزیر راه از مناطق سیل‌زده‌ی هرمزگان/ برآورد نهایی از میزان خسارت‌ها انجام نشده است 75 درصد سدهای کشور پُر شد/ سیل ۱۳ هزار کیلومتر از راه‌های ایران را برُد خسارت سیل به چهارمحال وبختیاری ۲۸۱ میلیارد ریال برآورد شد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا خسارت سیل میزان خسارت سیل سیل خسارت شمالی خسارت سیل خراسان شمالی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بارندگی ها روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رضا قلی زاده با اشاره به برداشت ماهی گرمابی از آبان و آذرماه گفت: ۲۰ نفر در استخر‌های پرورش ماهی شهرستان اشتغال دارند که امسال با توسعه مزارع پرورش ماهی ۲۰ نفر دیگر به این آمار اضافه خواهند شد.
وی در ادامه ماهی گرمابی شامل کپور. آمور ، فیتوفاک وبیکهت عنوان کرد و گفت: بیشترین تولید ماهی در این شهرستان قزل‌آلا است که برای فروش به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.
رییس جهاد کشاورزی شهرستان شیروان همچنین با اشاره به تولید۵۰۰ تن ماهی گرمابی و سردابی در سال گذشته گفت: با هدف حمایت از پرورش دهندگان پارسال پنج میلیارد تومان تسهیلات توسعه استخر‌های پرورش ماهی، تامین نهاده و خوراک ماهی به پنج نفر از متقاضیان پرداخت شد.
سرانه مصرف ماهی در خراسان شمالی کمتر از ۷ کیلوگرم  است.

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • تخلیه روستاهای بحرانی زیرکوه‌
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی باران به بناهای تاریخی سیستان وبلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی به بنا‌های تاریخی سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی بارندگی به بناهای تاریخی سیستان‌وبلوچستان