Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا نجابت، پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمی‌گذاریم فضای اسلامی کردن مدارس توسط انجمن‌های اسلامی از بین برود و در این زمینه برنامه‌ریزی می‌کنیم و فعالیت‌های خود را ادامه خواهیم داد.
وی بیان داشت: همان گونه که امام خمینی(ره) فرمودند، انجمن‌های اسلامی رسالت شان رسالت انبیاست و باید فعالیت‌های خود را در جهت رسالت‌شان دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموران استان فارس گفت: این اتحادیه به طور مستقیم زیر نظر رهبر معظم انقلاب فعالیت می‌کند و حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری نماینده ایشان در این اتحادیه است.
نجابت، با بیان اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اهداف بسیاری دارد که دراستان فارس این اهداف را پیگیری خواهیم کرد، افزود: از جمله این اهداف می‌توان به آشنا کردن دانش‌آموزان با فرهنگ متعالی اسلامی و بالابردن سطح آگاهی آنان نسبت به مبانی عقیدتی اسلام و انقلاب اسلامی، تزکیه روح و وارستگی اخلاقی دانش‌آموزان و شکوفا ساختن استعدادهای خدادادی آنان، هوشیار کردن دانش‌آموزان در رسته مبانی بصیرتی و انقلابی اشاره کرد.
حسین تاریخی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، بیست و پنجم تیرماه ۹۹ در حکمی رضا نجابت فعال سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را به عنوان مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان فارس منصوب کرد.
در حکم حسین تاریخی، خطاب به رضا نجابت آمده است: اکنون که در مسیر گام دوم و پنجمین دهه حیات مبارک و انسان‌ساز انقلاب شکوهمند اسلامی و در ایام چهل سالگی تشکل نورانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان هستیم، مسوولیتی سنگین به ما سپرده‌ شده است. این مسوولیتِ خطیر از سویی مستلزم شکرگزاری بابت توفیق خدمت به دانش‌آموزانی مومن، فهمیم، بصیر و انقلابی است و از سویی دیگر، بار این مسوولیت خطیر جز با همراهی برادرانی مومن، با روحیه جهادی و انقلابی به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.
در ادامه این حکم بیان شده است: با تقدیر از زحمات جناب آقای ذاکرین در طی تصدی مسوولیت استان و با عنایت به پایان ماموریت ایشان، نظر به‌مراتب تعهد، شایستگی‌ و تجارب ارزشمند جنابعالی، شما را به مدت دو سال به ‌عنوان مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان فارس منصوب می‌کنم.
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در ادامه این حکم از رضا نجابت خواسته است، سهم اختصاصی استان فارس از اسناد بالادستی تشکل، راهبردهای مصوب شورای مرکزی، حکم ابلاغی نماینده معزز مقام معظم رهبری در اتحادیه به دبیر کل و پیوست تفصیلی آن احصاء نموده و در قالب برنامه‌های استانی تدوین و ارائه کند.

پیش از این، روح الله ذاکرین چهار سال مسوولیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان فارس را بر عهده داشت.

برچسب‌ها مدارس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گذران اوقات فراغت شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گذران اوقات فراغت شیراز فارس مدارس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گذران اوقات فراغت شیراز فارس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست علمی «تبلیغ دین؛ آسیب‌ها و بایسته ها» برگزار می‌شود.

نشست علمی «تبلیغ دین؛ آسیب‌ها و بایسته ها» با حضور حجت الاسلام محمدصفر جبرییلی عضو هیأت علمی گروه کلام اسلامی و الهیات جدید پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

این نشست امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۲۱ به صورت مجازی برپا خواهد شد.

علاقه مندان جهت شرکت در این نشست می‌توانند به لینک پخش مجازی: aparat.com/el_balagh/live مراجعه کنند.

کد خبر 6087357 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود