Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@15:37:58 GMT

تمدید یک ساله قرارداد لطیفی و راسل با ویلیامز

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۴۳۱۲

تمدید یک ساله قرارداد لطیفی و راسل با ویلیامز

تیم فرمول یک ویلیامز قرارداد ۲ راننده‌اش را برای یک سال دیگر تمدید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سرویس رسانه‌ای تیم ویلیامز، قرارداد نیکولاس لطیفی و جورج راسل تا پایان سال 2021 میلادی تمدید شد و آنها در فصل آینده فرمول یک نیز برای این تیم رقابت خواهند کرد.

جورج رالس 22 ساله دومین فصلش را در فرمول یک سپری می‌کند و بهترین افتخارش قهرمانی فرمول 2 در سال 2018 میلادی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکولاس لطیفی، راننده ایرانی‌الاصل اهل کانادا که 25 سال دارد نخستین تجربه‌اش را در فرمول یک با تیم ویلیامز پیش‌رو دارد. او در گرندپری اتریش رتبه یازدهم را کسب کرد و در فصل گذشته فرمول 2 نیز دوم شد.

سختگیری دولت مجارستان در فرمول یک

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتومبیلرانی فرمول یک بیشتر بخوانید... همیلتون: می‌توانم هر هفته مسابقه بدهم/ مرسدس کار بزرگی کرد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتومبیلرانی فرمول یک اتومبیلرانی فرمول یک فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وستون مک کنی و رد پیشنهاد تمدید قرارداد با یوونتوس

سران یوونتوس به دنبال کاهش دستمزد مک کنی هستند که این موضوع مورد قبول او نیست.

از قرارداد وستون مک کنی با یوونتوس فقط یک سال دیگر باقی مانده است. او اگرچه از تداوم همکاری با یوونتوس استقبال می کند اما پیشنهاد تمدید قراردادی که دریافت کرده، مورد پذیرش این هافبک آمریکایی قرار نگرفته است.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ مک کنی انتظار داشت دستمزدش در قرارداد جدید افزایش یابد یا حداقل ثابت بماند. با این حال یوونتوس پیشنهاد تمدید قرارداد با کاهش دستمزد را به او ارائه کرده است. این پیشنهاد از سوی مک کنی رد شده است. دستمزد فعلی این هافبک ۲۵ ساله در هر فصل به ۲.۵ میلیون یورو می رسد. مک کنی در ۳۶ بازی فصل جاری برای یوونتوس در همه رقابت ها موفق به ثبت ۱۰ پاس گل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • وستون مک کنی و رد پیشنهاد تمدید قرارداد با یوونتوس
  • پیش‌بینی غم‌انگیز راسل از آینده مرسدس
  • راننده تاکسی، زنان را بعد از تجاوز می‌کشت
  • فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!
  • همیلتون: هدف من همیشه برنده شدن است
  • آمادگی میلان برای فعال کردن بند تمدید ۳ ساله قرارداد لوکا یوویچ
  • آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • فرمول یک | شب باشکوه لندو نوریس؛ اولین قهرمانی راننده انگلیسی در گرندپری میامی رقم خورد
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!