Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم صنعت نفت در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال گفت: این دیدار سه امتیازی نیست و 6 امتیازی است. هم ما و هم استقلال امیدواریم با پیروزی به کسب سهمیه امیدوار باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاظم فرحانی در نشست خبری پیش از دیدار تیم صنعت نفت و استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: ما درست بعد از بازی با نساجی مازندران، پرونده این دیدار را بستیم و کادر فنی آنالیز بازی‌های استقلال و نقاط قوت و ضعیف این تیم را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات تیم بر اساس آنالیز طراحی شد. تمرین‌های شادابی را نیز پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: همیشه بازی‌ با استقلال و پرسپولیس انگیزه خاصی برای فوتبالیست‌ها دارد. اگر خاطرتان باشد دو فصل پیش در جام حذفی حساسیت‌های زیادی داشت و این بازی حساسیتش کمتر از آن بازی نیست. این دیدار سه امتیازی نیست و 6 امتیازی است. هم ما و هم استقلال امیدواریم با پیروزی به کسب سهمیه امیدوار باشیم. دیدار با استقلال، سپاهان و شهر خودرو 6 امتیازی هستند و مطمئناً با تلاش بازیکنان و کادر فنی کار را برای حریفان سخت خواهیم کرد. سال‌ها دنبال چنین موقعیتی بودیم که صاحب سهمیه آسیا شویم و به امید خدا آسیایی نیز خواهیم شد.

مربی تیم نفت در خصوص نبود چند بازیکن استقلال در این دیدار خاطرنشان کرد: ما سه بازی استقلال را نگاه کردیم، نفراتی که فیکس بازی می‌کنند و جایگزین این تیم آنالیز شده‌اند و بازیکنان ما با آنالیز خوبی وارد زمین می‌شوند. فوتبال است و نمی‌توان جلوتر نتیجه را پیش‌بینی کرد. تلاش می‌کنیم سه امتیاز در آبادان بماند.

فرحانی در مورد اینکه سرمربیان استقلال و صنعت نفت در نیم فصل دوم تغییر کرده‌اند، گفت: بازی رفت شرایط خاص خودش را داشت و شرایط بدی داشتیم. نیمکت‌های دو تیم تغییر کرده و فرهاد مجیدی جوان روی نیمکت استقلال است. سراج هم جوان است و با تمام وجود تلاش می‌کند. آنها نیز بازی‌های صنعت نفت را آنالیز کرده‌اند و فکر می‌کنم فردا بازی خوبی از آب در می‌آید و امیدوارم صاحب سه امتیاز شویم.

وی درباره محروم و مصدومان تیمش برای دیدار فردا تصریح کرد: فاخر تهامی دو روز پیش سرماخوردگی و تب و لرز داشت. فکرمان به گرفتن ویروس کرونا رفت که خوشبختانه بحث کرونا نبود و به همین دلیل جزو لیست 18 نفره نخواهد بود.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: باید در لیگ برتر با استقلال روبه‌رو شویم و حس می‌کنم از این تیم امتیاز خواهیم گرفت. - اخبار ورزشی -

شایان مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تیم ذوب‌آهن گفت: در نیم‌فصل دوم نتایج آنطور که می‌خواستیم پیش‌ نرفت و روی دور باخت و مساوی بودیم و این در حالی است که در نیم‌فصل اول حتی در رده دوم جدول هم قرار گرفته بودیم. شرایط برای ما ناراحت‌کننده بود، ولی خوشبختانه برد مقابل تراکتور و آلومینیوم وضعیت‌مان را بهتر کرد و فکر می‌کنم می‌توانستیم مقابل سپاهان هم بازنده نباشیم.

ربیعی: شاید چون مظلومم بیشترین ضرر و زیان داوری را داشته‌ام

 

وی راجع به دیدار تیمش برابر تراکتور در جام حذفی خاطر نشان کرد: ما همانطور که لیگ برتر را جدی گرفته‌ایم بدون شک در جام حذفی هم با تمام انگیزه بازی خواهیم کرد، چون می‌توانیم با انجام پنج یا شش بازی قهرمان شویم و به آسیا راه پیدا کنیم. ما تراکتور را رفت و برگشت در لیگ برتر شکست دادیم و طبیعتاً آنها دنبال انتقام هستند و بعد از تغییر در کادر فنی انگیزه زیادی دارند. ما بازی سختی داریم، ولی می‌خواهیم برد مقابل تراکتور را تکرار کنیم.

مصلح در مورد اینکه کدام تیم در لیگ برتر قهرمان خواهد شد، تصریح کرد: اول فصل فکر می‌کردم سپاهان قهرمان لیگ خواهد شد و اکثر فوتبالی‌ها نیز چنین تصوری داشته‌اند، ولی نمی‌دانم چرا شرایط آنها در ادامه تغییر کرد. الان هم پرسپولیس و استقلال شانس‌های اصلی هستند و کار این دو تیم در شش بازی آخر اصلاً آسان نیست. نمی‌توانم پیش‌بینی کنم کدام تیم قهرمان می‌شود، چون هر دو تیم بازی‌های سختی دارند. ما هم باید در لیگ برتر با استقلال روبه‌رو شویم و حس می‌کنم از این تیم امتیاز خواهیم گرفت.

مدافع ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا قرار است در این تیم بماند یا خیر، گفت: قرارداد من در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و خوشحالم که از لحاظ آماری بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم. من در ذوب‌آهن آرامش دارم و طبیعتاً اگر شرایط مهیا باشد، دوست دارم بمانم. در ذوب‌آهن حاشیه و جنجال نمی‌بینید و بازیکن با تمرکز کارش را انجام می‌دهد، حالا باید دید در پایان فصل شرایط چگونه رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه