Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: تمرینات خوبی را برای این بازی پشت سر گذاشته ایم. به هر حال نفت یکی از تیم‌های خوب لیگ است و امیدواریم بتوانیم از این بازی ۳ امتیاز را به دست بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جا دارد  تشکر ویژه‌ای کنم از افرادی که در بحث ریکاوری و تمرینات به ما کمک می‌کنند.

او درباره اینکه تیم نفت مسجد سلیمان با سرمربیگری او به لیگ برتر صعود کرد و اکنون چه  حسی از تقابل با این تیم دارد، گفت: من خیلی خوشحالم از اینکه در تیمی حضور دارم که خودم از این تیم فوتبالم را شروع کرده ام و از طرفی در صعود تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر هم کمی سهم داشته ام. یادم است زمانی که تیم نفت مسجد سلیمان در لیگ دسته اول صدرنشین بود، هواداران این تیم خیلی دوست داشتند نساجی هم به لیگ برتر صعود کند، چون می‌دانستند این تیم هم ریشه‌دار است. به همین خاطر از زمانی که من در مسجد سلیمان بودم مردم این شهر به نساجی عِرق داشتند. به هر حال هر ۲ تیم به لیگ برتر صعود کردند و اکنون  حس خیلی خوبی دارم. تماشای تیم نفت مسجد سلیمان به من حس خوبی می‌دهد و یادآور خاطرات سخت و خوبی است که با این تیم داشتم. امیدوارم بازی خوبی شود و به نظرم همه نتایج فراموش می‌شود و حفظ ارزش‌ها مهم است.  

جایگاه نساجی نیمه دوم جدول رده بندی نیست 

سرمربی تیم نساجی درباره نتایج بسیار خوب این تیم با حضور او بیان کرد: این اتفاق شامل ۲ بخش فنی و روحی و روانی است و در هر ۲ بخش روی بازیکنان کار کرده ایم. از روز اولی که به نساجی آمدم با بازیکنان صحبت کردیم که جایگاه نساجی نیمه دوم جدول نیست. باید بازیکنان خودباوری داشته باشند تا قابلیت خود را ارائه دهند. از طرف دیگر جا دارد من از کادرفنی تشکر کنم که تلاش زیادی می‌کنند. ما هم تمرینات خوبی برای بازیکنان در نظر گرفتیم و هم خود بازیکنان با انگیزه و مرتب تمرین می‌کنند. در هر صورت ما سعی می‌کنیم نقاط ضعف را برطرف کنیم و خدا را شکر ما در این ۳ بازی هم خوب گل زدیم، هم کم گل خوردیم. این موضوع نشان می‌دهد تیم خوب کار می‌کند و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

فکری درباره بازی تیمش با استقلال در هفته بیست‌ و‌ ششم بیان کرد: به طور حتم احساسی که به آن بازی دارم همانند بازی با نفت مسجد سلیمان است. به هر حال  بعد از بازی فردا به دیدار با استقلال هم فکر می‌کنیم.  

بیشتر بخوانید

فکری: بخت با مار یار نبود تا سومین پیروزی را بدست آوریم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال تیم نفت مسجد سلیمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از موضوعاتی که در این فصل پرسپولیس را عذاب داده، بحث مصدومیت‌ها بوده و به غیر از مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی که فصل را به‌طور کامل از دست دادند، بسیاری از ستاره‌های این تیم نیز در طول فصل مصدوم شدند.

پرسپولیس پیش از بازی با سپاهان به مدت ۴ هفته وحدت حنانوف و علیرضا بیرانوند را به علت مصدومیت در اختیار نداشت و این دو بازیکن با توجه به شرایط حساس مسابقه، هرطور بود خود را به ترکیب پرسپولیس در بازی با سپاهان رساندند.

در شرایطی که پرسپولیس برای بازی با نساجی امید عالیشاه را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، بدون مصدوم برگزار شدن تمرینات پرسپولیس پیش از بازی این هفته اتفاقی خوب برای کادرفنی سرخپوشان بود.

دیگر خبرها

  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)