Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@18:02:23 GMT

خسارت 24 میلیارد ریالی سیل به راه های گیلان

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۴۹۸۵

خسارت 24 میلیارد ریالی سیل به راه های گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه سیلاب اخیر موجب تخریب رویه آسفالت، رانش حاشیه جاده ها و آب شستگی پایه پل های شهرستان های مذکور شد، تصریح کرد: طبق برآوردهای اولیه حدود ۲۴ میلیارد ریال به راه ها و ابنیه فنی راه استان خسارت وارد شده است.

به گزارش جماران، فریبرز مرادی با اشاره به وقوع بارش های سنگین در استان گیلان طی دو روز ۲۳ و ۲۴ تیرماه و سیلابی شدن رودخانه ها، اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی پیش آمده در ارتفاعات شهرستان های تالش، ماسال، رضوانشهر، رودسر و سیاهکل شاهد وقوع سیل بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سیلاب اخیر موجب تخریب رویه آسفالت، رانش حاشیه جاده ها و آب شستگی پایه پل های شهرستان های مذکور شد، تصریح کرد: طبق برآوردهای اولیه حدود ۲۴ میلیارد ریال به راه ها و ابنیه فنی راه استان خسارت وارد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از بازگشایی کلیه راه های اصلی روستایی در این پنج شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای جاری شدن سیل، ۱۸ اکیپ راهداری با استفاده از ماشین آلات سبک و سنگین در خدمت روستاییان بودند و اقدام به بازگشایی راه ها در سریع ترین زمان کردند.

مرادی، با بیان اینکه هم اکنون نیروهای راهدار در حال بازگشایی مسیرهای عشایری و ییلاقی هستند، یادآور شد: خوشبختانه به پل ها آسیب وارد نشده و تنها شاهد آب شستگی پایه پل ها هستیم.

وی با اشاره به آمادگی کامل اکیپ های راهداری برای خدمت رسانی به مردم استان در شرایط وقوع بارش های سنگین، گفت: با هماهنگی اداره کل مدیریت بحران استان و هواشناسی، آماده کلیه اقدامات راهداری قبل از مرحله هشدار بحران هستیم.

این مقام مسئول همچنین به وضعیت احداث پل های تخریب شده گیلان در جریان سیل سال های گذشته، اضافه کرد: روند احداث پل های فومن، املش و آستانه اشرفیه در حال انجام است که در صورت تزریق اعتبارات ملی به بهره برداری خواهد رسید.

اخبار مرتبط خسارت یک هزار میلیاردی سیل به خراسان شمالی سیلاب 750 میلیارد تومان به بخش کشاورزی استان سیستان و بلوچستان خسارت زد بازدید وزیر راه از مناطق سیل‌زده‌ی هرمزگان/ برآورد نهایی از میزان خسارت‌ها انجام نشده است 75 درصد سدهای کشور پُر شد/ سیل ۱۳ هزار کیلومتر از راه‌های ایران را برُد خسارت سیل به چهارمحال وبختیاری ۲۸۱ میلیارد ریال برآورد شد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا خسارت سیل خسارت سیل به راه های گیلان خسارت سیل به گیلان سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ یک مغازه ابزار یراق در شهرستان شفت دقایقی پیش آتش گرفت و ماموران آتش نشانی در تلاشند تا این حریق را مهار کنند.

همچنین از شهرستان سیاهکل هم خبر رسید که یک واحد مسکونی آتش گرفته است.

خبر در حال تکمیل شدن است.

دیگر خبرها

  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل اردیبهشت به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل به بخش کشاورزی فارس
  • بارش برف در گردنه ژالانه + فیلم
  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • ارزیابی نهایی خسارت آتش سوزی شفت از سوی متولیان بیمه
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی بارش‌های سیلابی به حوزه عشایری ایلام