Web Analytics Made Easy - Statcounter

هومن افاضلی، سرمربی سابق پارس جنوبی جم گفت: واقعیت این است که در کشور ما هر کسی زورش بیشتر باشد، قانون در مقابلش خم می شود و من قبلا عرض کرده بودم که صداقت و قانون مداری در فوتبال ایران، در بوته ی آزمایش قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هومن افاضلی که هفته پیش با پارس میهمان سپاهان بود امروز اولین بازی هفته را بازهم در همین شهر بعنوان سرمربی  ماشین آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید:

کارم را امروز به عنوان سرمربی ماشین سازی آغاز کرده ام و برای بازی  با ذوب آهن در اصفهان به سر می بریم.

افاضلی در مورد دلیل اصلی جداییش از پارس جنوبی گفت:

من در پارس مسئولیتی ندارم ولی احساساتم نسبت به آن تیم تغییری نکرده است و پارس مثل خانواده ی من است. واقعیت این است که مجموعه ای از عوامل دست به دست هم دادند تا از این تیم جدا شوم. حرفهای زیادی علیه پارس جنوبی زده شد ولی کسی قدمی برای تیم ما بر نداشت. من به تنهایی نمی توانستم با یک جریان مقابله کنم.

مربی سابق پارس در مورد کم کاری و قصور مدیران این تیم در خصوص اعلام رای کمیته انضباطی گفت:

واقعیت این است که در کشور ما هر کسی زورش بیشتر باشد، قانون در مقابلش خم می شود و من قبلا عرض کرده بودم که صداقت و قانون مداری در فوتبال ایران، در بوته ی آزمایش قرار گرفت و در این آزمون شکست خورد و بیشتر از این نیازی به توضیح دادن نیست.

افاضلی در مورد چگونگی استناد او به قصه ی شکست خوردن قانون مداری گفت:

دلایل من، کم بودن تعداد کرونایی ها و اعضای لیست استقلال است و دلیل سوم نیز این است که کتبا به آنها اعلام شده بود باید به جم سفر کنند و در دیدار با پارس جنوبی حاضر شوند.

سرمربی سابق پارس درباره نقش سازمان لیگ در این پرونده گفت:

خود سازمان لیگ به استقلال نامه زده است که این تیم به آمار ۲۵ درصد کرونایی نرسیده است و باید در آن بازی شرکت کنند که این اتفاق رخ نداد و این دلایل کاملا واضح هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ماشین سازی استقلال استقلال لیگ برتر ماشین سازی هومن افاضلی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۴۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی که از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه‌ای مواجه شده، به استیناف اعتراض کرده است. باشگاه استقلال دفاعیه مربوط به حسینی و اعتراض خود به این حکم را به استیناف ارسال کرده و منتظر تصمیم آنها است.

اگرچه بر اساس حکم کمیته انضباطی کاپیتان استقلال از بازی با تراکتور محروم است، اما مسئولان استقلال پیگیر این مساله هستند تا بتوانند از وجود دروازه‌بان خود در مسابقه آینده استفاده کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ استقلال روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه باید با تراکتور در تبریز دیدار می‌کند و مسئولان باشگاه استقلال امیدوار به تشکیل جلسه استیناف تا قبل از این بازی و بخشش دروازه‌بان خود هستند. اتفاقی که باید دید آیا رخ خواهد یا خیر.

دیگر خبرها

  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود