Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@03:49:43 GMT

هومن سیدی و دخترش نیل+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۵۳۳۵

هومن سیدی و دخترش نیل+ عکس

هومن سیدی بازیگر جوان عرصه سینما و تلویزیون کشورمان با سریال راه بی پایان در میان مخاطبان شناخته و ماندگار شد. اگرچه این هنرمند کشورمان بعد از راه بی پایان در سریال‌های دیگری نیز ایفای نقش کرد، اما بازی هومن سیدی در کنار همسر سابقش آزاده صمدی در این سریال او را ماندگار کرد.

خیلی از مخاطبان تلویزیون آزاده صمدی و هومن سیدی را با سریال پرطرفدار راه بی پایان شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدا از داستان سریال و ویژگی‌هایی که نقش این دو داشت خبر ازدواج آن‌ها نیز دلیل دیگری برای این مطرح شدن بود. صمدی و سیدی در اینسال‌ها همکاری‌های مشترک زیادی با هم داشتند. اما زندگی مشترکشان دوام چندانی نداشت و این زوج هنرمند در سال ۹۲ از یکدیگر جدا شدند.

تصویری از هومن سیدی در کنار یک دختربچه در همان سال‌ها منتشر شد و خبر از این داشت که این دختر فرزند هومن سیدی و آزاده صمدی است، اما گویا این خبر صحت نداشته و تکذیب شده است. هومن سیدی بعد از آزاده صمدی به دور از هرگونه هیاهو ازدواج کرد و صاحب دختری به نام نیل شده است.

بازیگر سریال عاشقانه با انتشار عکسی از همسر و دخترش در صفحه اینستاگرام همه هوادارانش را غافلگیر کرد. استوری اینستاگرام حامد بهداد که دختر هومن سیدی را در آغوش گرفته بود ماجرای ازدواج مجدد هومن سیدی را لو داد و این هنرمند کشورمان تصویری از همسر و دخترش را منتشر کرد

منبع: پارسینه

کلیدواژه: هومن سیدی بازیگر پارسی خبر آزاده صمدی هومن سیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است

به گزارش همشهری آنلاین،‌ چند روز پس از اینکه هوادار معلول استقلال در ورزشگاه با جواد نکونام عکس یادگاری گرفت، همراه با دخترش به محل تمرین استقلال رفت و با استقبال بسیار خوب جواد نکونام و بازیکنان استقلال مواجه شد.

جدا از سرمربی استقلال که حسابی رفاقت را با این هوادار تمام کرد، بازیکنانی همچون روزبه چشمی و سیدحسین حسینی هم برخورد فوق العاده مطلوبی با او و دخترش داشتند. این طرفدار استقلال، رسول مولایی نام دارد و برخلاف برخی مطالب که در فضای مجازی منتشر شده، معلولیتش مادرزادی نیست بلکه به خاطر وقوع یک سانحه دلخراش دست‌های خود را از دست داده است.

اینطور که بازیکنان استقلال متوجه شدند، رسول چند سال قبل در یک سانحه دچار برق گرفتگی می‌شود و با توجه به مسافت طولانی تا مرکز پزشکی، وقتی او را به بیمارستان می‌رسانند با وجود تلاش کادر پزشکان، متاسفانه دستان خودش را از دست می‌دهد ولی حتی با وجود بروز چنین مشکل بزرگی باز هم استادیوم رفتن را فراموش نکرده و دیدارهای استقلال را تا سرحد امکان از نزدیک تماشا می‌کند.

کد خبر 847859 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • عکسی قدیمی هومن حاجی‌عبداالهی ، امیر غفارمنش و محمدرضا علیمردانی : فکر می کردند گذر زمان را حس نمی کنند!
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • عکسی که امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداالهی و محمدرضا علیمردانی در پستی مشترک از ۱۵ سال پیش خودشان منتشر کردند
  • سریال قطب شمال اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو یا نسخه ایرانی یک سریال ترکی؟
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی یک عکس با دخترش | تصویر
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است