Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@00:32:16 GMT

عکس هومن سیدی و دخترش نیل

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۵۳۳۷

عکس هومن سیدی و دخترش نیل

رویداد۲۴ هومن سیدی بازیگر جوان عرصه سینما و تلویزیون کشورمان با سریال راه بی پایان در میان مخاطبان شناخته و ماندگار شد. اگرچه این هنرمند کشورمان بعد از راه بی پایان در سریال های دیگری نیز ایفای نقش کرد اما بازی هومن سیدی در کنار همسر سابقش آزاده صمدی در این سریال او را ماندگار کرد.

خیلی از مخاطبان تلویزیون آزاده صمدی و هومن سیدی را با سریال پرطرفدار راه بی پایان شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدا از داستان سریال و ویژگی هایی که نقش این دو داشت خبر ازدواج آنها نیز دلیل دیگری برای این مطرح شدن بود. صمدی و سیدی در اینسال ها همکاری های مشترک زیادی با هم داشتند. اما زندگی مشترکشان دوام چندانی نداشت و این زوج هنرمند در سال 92 از یکدیگر جدا شدند .

تصویری از هومن سیدی در کنار یک دختربچه در همان سالها منتشر شد و خبر از این داشت که این دختر فرزند هومن سیدی و آزاده صمدی است اما گویا این خبر صحت نداشته و تکذیب شده است.هومن سیدی بعد از آزاده صمدی به دور از هرگونه هیاهو ازدواج کرد و صاحب دختری به نام نیل شده است.

بازیگر سریال عاشقانه با انتشار عکسی از همسر و دخترش در صفحه اینستاگرام همه هوادارانش را غافلگیر کرد. استوری اینستاگرام حامد بهداد که دختر هومن سیدی را در آغوش گرفته بود ماجرای ازدواج مجدد هومن سیدی را لو داد و این هنرمند کشورمان تصویری از همسر و دخترش را منتشر کرد.

منبع: رکنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 هومن سیدی بازیگر سینما آزاده صمدی هومن سیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما حساب کاربری شبکه ای بی سی نیوز در فضای مجازی ایکس، تصاویری از پدری منتشر کرد که دخترش در دانشگاهی در جنوب کالیفرنیا تحصن کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی گفت: من برای حمایت از دخترم اینجا هستم. او اینجا تحصیل می‌کند و علیه کشتار جمعی اعتراض کرده است. من هم با کشتار جمعی مخالف هستم. خانواده ام هم با کشتار جمعی مخالف است. به نظر ما هیچ کودکی نباید کشته بشود. 

پدر دانشجوی آمریکایی افزود: دخترم تصمیم درست را گرفته است. اگه تصمیم بگیرد که بخاطر فلسطین در معرض بازداشت قرار بگیرد، من پدر خوشبختی هستم. من چند تا بچه از جمله یه پسرهفت ساله دارم و تصور میکنم که پدری در فلسطین هستم و فرزندم را میبینم که به دست اسرائیل کشته شده است.

دیگر خبرها

  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی یک عکس با دخترش | تصویر
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • دانشجویان آزاده جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین
  • آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا (فیلم)
  • نسل زد آمریکا علیه پدران اوانجلیست
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا