Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش النجباء، مقاومت مسلحانه برای اخراج نظامیان اشغالگر آمریکایی را حق قانونی ملت عراق خواند و گفت آمریکا یا باید برود و یا تلفات بیشتر نیروهای خود را بپذیرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، معاون دبیر کل جنبش «النجباء» از گروه‌های سازمان الحشد الشعبی در عراق گفت که آمریکا قادر به تغییر معادلات در عراق نیست و هیچ گزینه‌ای در برابر آمریکا جز خروج از عراق یا ماندن و تحمل تلفات بیشتر برای نیروهایشان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نصر الشمری» در گفت‌وگو با شبکه المیادین  با بیان اینکه مقاومت از هر عملیاتی علیه آمریکایی‌ها استقبال می‌کند، گفت: «مقاومت شیوه‌های مناسبی را برای وادار کردن آمریکایی‌ها به ترک عراق به کار می‌گیرد».

او با بیان اینکه نظامیان آمریکایی در عراق نیروهای اشغالگر هستند گفت: «حملات مقاومت به آنها روز به روز افزایش خواهد یافت».

این مقام جنبش النجباء در عین حال عملیات مقاومت را محرمانه توصیف کرد و گفت: «تصمیم یکپارچه‌ای در گروه‌های مقاومت برای مقابله با نیروهای آمریکایی وجود دارد».

الشمری گفت: «دولت قدرت اجرایی و نه قانونگذاری است و نه دولت و نه هیچ طرف دیگری نمی‌تواند مقاومت را از حمله به آمریکایی‌ها منع کند».

معاون دبیر کل جنبش النجباء ایران را دوست همه گروه‌های مقاومت خواند و گفت: «اما اساسا کسانی که در عراق در برابر سرکشی آمریکا ایستاده‌اند، عراقی‌ها هستند».

الشمری افزود: «واشنگتن به عراق در مقابله با داعش کمک نکرد به این بهانه که این مسئله‌ای داخلی و نه تهاجمی خارجی است.

او درباره برخی جابجایی نیروهای ائتلاف آمریکایی در عراق گفت: «آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها می‌خواهند نیروهایشان را در مناطقی مستقر کنند که خیال می‌کنند مقاومت هرگز آنها را هدف نخواهد گرفت».

این مقام جنبش النجباء افزود: «نیروهای ترکیه به خاک عراق حمله کردند و مواضعی در این کشور را بمباران کردند و ما شاهد هیچ حرکتی از سوی آمریکا نبودیم».

الشمری گفت: «نخست وزیر یا دولت هیچ اختیاری برای جذب نیروهای خارجی به داخل عراق را ندارد به خصوص از زمانی که پارلمان مصوبه اخراج نظامیان خارجی را تصویب کرد».

وی با ابراز امیدواری به اینکه اقدامات الکاظمی و دولت او به نفع عراق باشد، گفت: «آمریکایی‌ها جز زبان روز  را نمی‌فهمند و سلاح، تنها راه اخراج آنها از عراق است».

معاون دبیر کل جنبش النجباء گفت: «مقاومت از طریق گفت‌وگو فرصت فراهم کرده تا از این طریق مصوبه پارلمان درباره اخراج نیروهای آمریکایی اجرا شود».

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: عراق اخراج جنبش النجباء آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش «همبستگی با غزه» گوش مدعیان دموکراسی را کر کرده است

هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در بیانیه‌ای مطرح کرد: دانشجویان آمریکایی با حرکت اعتراضی خود که ناشی از نگرش و تحلیل صحیح آن‌ها نسبت به مسائل است نشان دادند که بمباران رسانه‌ای با اخبار غلط و بایکوت اخبار صحیح آن‌ها را گمراه نخواهد کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در حمایت از دانشجویان آمریکایی بیانیه صادر کرد.

در ادامه می‌توانید متن این بیاینیه را بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام شجاعانه دانشجویان آمریکایی و تجمع اعتراضی علیه سیاست‌های کشورشان در حمایت از رژیم صهیونیستی جهانیان را به تحسین واداشته است.

آنچه که امروز جهان از قاب رسانه به تماشا نشسته است ناشی از وجدان بیدار انسان‌ها است. دانشجویان آمریکایی با حرکت اعتراضی خود که ناشی از نگرش و تحلیل صحیح آن‌ها نسبت به مسائل است نشان دادند که بمباران رسانه‌ای با اخبار غلط و بایکوت اخبار صحیح آن‌ها را گمراه نخواهد کرد.

چند روزی می‌شود که صحن اکثر دانشگاه‌های آمریکا به صحنه‌ی حمایت از مردم مظلوم غزه تبدیل شده است. البته این حرکات شجاعانه به مذاق دولتمردان آمریکایی و شاید به عبارت درست‌تر سران شبکه صهیونیسم جهانی خوش نیامده و موجب سرکوب و دستگیری گسترده دانشجویان و اساتید آزاده شده است که البته این اقدامات سرکوبگرانه از سوی داعیه داران دموکراسی که ادعای آزادی بیانشان گوش جهان را کر کرده است نه تنها موجب عقب نشینی دانشجویان نشده بلکه باعث گسترش جنبش «همبستگی با غزه» در اکثر ایالات‌های آمریکا از کالیفرنیا تا تگزاس شده است.

آنچه در این مقطع مهم و حیاتی است حمایت همه جانبه جهانیان از تجمع مسالمت آمیز دانشجویان آمریکایی ومحکوم نمودن اقدامات سرکوبگرانه دولت آمریکا و گسترش این دست اقدامات در سایر کشور‌های جهان به ویژه کشور‌های غربی و صد البته برخی کشور‌های مسلمان که دولت‌های‌شان در نهایت ذلت وخواری به حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی برآمده‌اند است.

چرا که تداوم این دست اقدامات و خیزش جهانی آزادگان جهان با انزوای روز افزون رژیم صهیونیستی در افکار عمومی و حصول پیروزی نهایی برای فلسطین همراه خواهد بود.

هسته بین الملل ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی ضمن اعلام قدردانی از دانشجویان شجاع و غیور آمریکایی اقدامات سرکوبگرانه دولت آمریکا را محکوم نموده و از تمام آزادی خواهان جهان جهت پیوستن به جنبش «همبستگی با غزه» دعوت می‌نماید.

والسلام علیکم و رحمت الله

هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • جنبش «همبستگی با غزه» گوش مدعیان دموکراسی را کر کرده است
  • جنبش‌های دانشجویی در آمریکا از جنگ ویتنام تا غزه/اهمیت جنبش کنونی
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دانشجویان آمریکایی
  • خیزش جنبش اصیل دانشجویی در آمریکا
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • دیدار یحیی السنوار با نیروهای مقاومت در خیابان‌های غزه
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیرو‌های مقاومت
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیروهای مقاومت