Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: کارهای میدانی خیلی انتظار ما از فدراسیون همگانی نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عبدالحمید احمدی، معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، در رابطه با فعالیت‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی به خبرنگار برنا گفت: مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش همگانی با مشارکت همه اعضای دارای رای برگزار شد و یک مشارکت بسیار جدی را در مجمع شاهد بودیم، هم اعضای مجمع که صاحب رای هستند و هم کاندیداهایی که برای تصدی مسئولیت فدراسیون رقابت می‌کردند، رقابت  خیلی جدی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در یک شرایط کاملا جدی، با رعایت همه چارچوب‌ها و دستورالعمل‌هایی که از مجمع انتظار می‌رود،  این رقابت دنبال شد. اعضای محترم مجمع با دقت برنامه‌های کاندیداها را مشاهده کردند و رای‌گیری انجام شد.

او ادامه داد: حق کاندیداست که بتواند با اعضای مجمع ارتباط برقرار کند و برنامه‌هایشان را بگوید تا بتواند جلب نظر اعضای مجمع را داشته باشد. در مجمع هم همان طور که همه شاهد بودند کاندیداها تا لحظه آخر حضور داشتند و با جدیت در رقابت حاضر بودند. به تشخیص اعضای محترم مجمع، ملایی با کسب اکثریت آرا توانست برای چهار سال آینده رئیس فدراسیون شود. امیدوار هستیم همین مشارکت جدی در ادامه راه در اعضای مجمع باشد و این فدراسیون بتواند با یک هماهنگی، هم افزایی، همدلی و به کار گیری همه ظرفیت‌ها اهداف توسعه ورزش همگانی کشور، مشارکت گسترده مردم در فعالیت‌ها و  برنامه‌های ورزشی را محقق کند، شاخص ورزش ملی را ارتقا بدهد و به مسئولیت ملی خود نیز عمل کند. من برای تیم جدید هم آرزوی موفقیت می‌کنم، ضمن تشکر از زحمات همه کسانی که تا به امروز در حوزه ورزش همگانی کشور تلاش و فعالیت کردند.  

احمدی عنوان کرد: اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی در آذر ماه 1398 از سوی دولت به شورای نگهبان ارسال شده و شورای نگهبان باید راجع به اساسنامه‌های مصوب دولت اعلام نظر کند. هنوز پاسخی از آن تاریخ تا به امروز از شورای نگهبان در رابطه با اساسنامه دریافت نکرده‌ایم. این انتخابات با رعایت اساسنامه قبلی فدراسیون‌ها و همان دستورالعمل‌های قبلی برگزار شد. هیچ چیز جدیدی در این انتخابات فدراسیون ورزش همگانی نداشتیم.

معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: انتظارات ما از این فدراسیون در واقع ارتقای شاخص‌های فعالیت بدنی و سلامت مردم است. مخاطب ورزش همگانی 82 میلیون جمعیت ایران هستند و طبعا باید برنامه این فدراسیون آنقدر جامع باشد که بتواند این ظرفیت ملی را تحت پوشش قرار دهد. بنابراین انتظار ما این است که این فدراسیون نقش راهبری را در توسعه ورزش همگانی کشور ایفا کند و به عنوان یک مجموعه راهبردی همه ظرفیت‌ها را به کار گیرد. هیات‌های ورزشی در استان هم باید همین نقش را ایفا کنند. کارهای میدانی خیلی انتظار ما از این فدراسیون نیست، ما آن راهبری کلان ورزش همگانی کشور، تجمیع ظرفیت‌ها در حوزه فرهنگ سازی، در حوزه آموزش، در حوزه توسعه مشارکت مردم و مواردی از این قبیل را انتظار داریم. ان‌شاالله این فدراسیون بتواند یک ریل گذاری جدیدی را در توسعه ورزش همگانی کشور ایجاد کند. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان عبدالحمید احمدی ورزش همگانی توسعه ورزش همگانی ورزش همگانی کشور شورای نگهبان اعضای مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی

جواد امان زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح این خبر افزود: نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور از ۲۲ الی ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان داشت: در این همایش که مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز حضور خواهند داشت، برنامه‌های متنوعی در خصوص تبیین برنامه‌های ورزش همگانی کشور و ارائه برنامه و سیاست‌های مربوط به توسعه ورزش روستایی برگزار خواهد شد.

امان زاده یادآور شد: با توجه به میزبانی شایسته تبریز از برنامه‌ها و همایش‌های ملی، وزارت ورزش و جوانان همواره دیدگاه ویژه ای به استان آذربایجان شرقی دارد و میزبانی از چنین رویدادهایی تأثیر بسزایی در پیشرفت ورزش همگانی و روستایی استان خواهد داشت.

گفتنی است، در این نشست ملی مشاور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، رؤسای فدراسیون‌های آمادگی جسمانی، ورزش‌های همگانی و ورزش‌های روستایی و عشایری و رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور حضور خواهند داشت.

کد خبر 6098939

دیگر خبرها

  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال گذشته
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • شورای نگهبان طرح ساماندهی مسکن را تائید کرد
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب/ تشکیل سازمان «سپند» تأیید شد
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید/ تائید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در انتظار تایید برنامه هفتم