Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم والیبال ساپیا گفت: سایپا مشکلی با جدایی موسوی ندارد اما بعید می‌دانم او چنین تصمیمی داشته باشد.

کامبیز یعقوبی، مربی تیم والیبال ساپیا، درباره آخرین وضعیت مصطفی کارخانه، سرمربی تیم، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا عنوان کرد: متاسفانه در آخرین تستی که از بازیکنان و کادر فنی گرفته شد مصطفی کارخانه، امیر حسینی و دو بازیکن نوجوان‌مان به کرونا مبتلا شده بودند که در این بین ریه‌های سرمربی تیم بیشتر به این ویرس آلوده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما  خوشبختانه در حال حاضر حال عمومی کارخانه رو به بهبودی است و بازیکنان هم در قرنطینه خانگی هستند. آخر این هفته مجددا تست کرونا را خواهیم داشت و اگر همه منفی باشند اردوها را با حضور تمامی بازیکنان و سرمربی تیم ادامه خواهیم داد.

او با اشاره به نحوه تمرینات تیم توضیح داد: پس از بسته شدن تیم و یارگیری که انجام شد تمرینات را شروع کردیم و همچنان با حفظ پروتکل‌های بهداشتی ادامه می‌دهیم. فعلا تمرینات زیر نظر من و سایر مربیان تیم انجام می‌شود و اگر شرایط کارخانه به روال عادی برگردد و بهبودی کامل حاصل شود از هفته آینده در کنار تیم خواهند بود.

یعقوبی در مورد احتمال جدایی سیدمحمد موسوی از جمع نارنجی‌پوشان گفت: موسوی از همان روزهایی که با سایپا در حال مذاکره بود از تیم‌های خارجی مانند لهستان پیشنهاد داشت در حال حاضر هم این پیشنهادات پا برجاست اما من بعید می‌دانم سید بخواهد از جمع ما جدا شود. باشگاه هم قطعا دوست ندارد این اتفاق رخ بدهد اما اگر تصمیم او برای جدایی جدی باشد باشگاه مشکلی در این خصوص ندارد.

مربی سایپا در پایان با اشاره به اهداف این تیم بیان کرد: سایپا تیم بزرگی است و امسال هم با تغییرات مدیریتی که در آن شکل گرفته نگرش‌ها هم به اهداف تعیین شده در والیبال این باشگاه دستخوش تغییر شده است. طبق صحبت‌هایی که انجام شده تیم ما برای قهرمانی بسته شده که امیدوارم بتوانیم با تلاش‌مان به این مهم دست یابیم. به نظر می‌رسد اگر امسال کرونا اجازه دهد لیگ جذابی را شاهد باشیم چراکه در کنار ما چند تیم دیگر برای قهرمانی استارت زدند و بسیاری از لژیونرها نیز امسال در لیگ کشورمان بازی خواهند کرد. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سایپا سید محمد موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید نارنجی پوشان توسط محمدی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سایپا که شانسی برای راهیابی به لیگ برتر ندارد و اکنون با اختلاف 16 امتیازی نسبت به منطقه صعود در رتبه پنجم جدول قرار گرفته، از همین حالا برای حضور در فصل آینده لیگ دسته اول برنامه‌ریزی کرده و انتصاب‌های جدیدی انجام می‌دهد.

محمد محمدی، گلر سابق پرسپولیس و استقلال که مدیرعاملی باشگاه سایپا را برعهده دارد و به دنبال بهبود شرایط این تیم است، یک انتصاب جدید در بدنه این باشگاه انجام داد و حمید ترابپور را به‌عنوان سرپرست واحد فرهنگی و ارتباطات این شرکت معرفی و منصوب کرد.

ترابپور از فعالان رسانه‌ای کشور به شمار می‌رود و جانشین امیرجواد ابراهیم‌زاده در این جایگاه شده است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • فیلم تعجب و بهت عرب‌ها از دیدن نیسان طلایی سایپا!
  • سعدمحمدی: خریداری ۱۵ دستگاه تراک یکصد تنی برای معدن جانجا
  • تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم
  • انتصاب جدید نارنجی پوشان توسط محمدی
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟