Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: پیش بینی ما در سال جاری این است که ۱۰۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم و حاشیه شهر مشهد اعزام کنیم. - اخبار استانها -

محمد روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس درباره اعزام گروه‌های جهادی در سال جاری اظهار داشت: پیش‌بینی ما در سال جاری این است که 1000 گروه جهادی را در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اقتصادمقاومتی و بهداشت و درمان به مناطق محروم استان و حاشیه شهر اعزام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون چندین گروه جهادی از جمله طلاب، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم و حاشیه شهر مشهد اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هزار و376 گروه جهادی در بحث ضدعفونی معابر و خیابان‌ها و تولید و توزیع ماسک و مواد بهداشتی و ضدعفونی در سطح استان فعالیت داشته‌اند.

وی در بخش دیگر سخنان خود از اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در ایام عید قربان تا عید غدیر و مرحله سوم در ایام ماه محرم خبر داد و افزود: در مرحله اول رزمایش که در ماه مبارک رمضان صورت پذیرفت، 200 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در سطح استان بین نیازمندان توزیع شد و در مرحله دوم پیش بینی داریم همین مقدار توزیع بسته معیشتی را داشته باشیم.

580 گروه جهادی در استان مرکزی شناسایی و ساماندهی شدارائه خدمات پزشکی توسط گروه جهادی شهید کاظمی آشتیانی در قم به روایت تصویرگزارش/گروه جهادی که شجاعانه اموات کرونایی را غسل می‌دهند + فیلم و تصاویر

وی از همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و آستان قدس رضوی در برگزاری مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی خبر داد.

روحانی در ادامه به توزیع ماسک از ابتدای سال تحصیلی بین دانش آموزان در مدارس مناطق محروم و حاشیه شهر خبر داد و گفت: طبق رایزنی صورت گرفته  با سازمان بسیج اصناف قرار است پارچه‌ و کش استاندارد جهت تولید ماسک در کارگاه‌های تولیدی  صورت بگیرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی یادآور شد: برای ممناعت از موازی کاری در رزمایش کمک مومنانه سامانه‌ای تحت عنوان «سخا» راه اندازی شده است تا دستگاه‌ها و اقشار مختلف بسیج  جهت کمک در این سامانه ثبت نام کنند و از طرفی همه خانواده‌های نیازمند تحت پوشش قرار بگیرند.

انتهای پیام/281/ ت

R41347/P/S6,1188/CT1 بیشتر بخوانید... یک گروه جهادی با حذف دلال‌ها، محصولات کشاورزی کرمانی‌ها را به قیمت فروختند+ فیلم ‌‌تولید ۳۰ هزار جفت دستکش توسط گروه جهادی انصارالحسین اردستان + فیلم کادر پزشکی گروه جهادی الزهرا به یاری نیازمندان استان اصفهان رفتند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناطق محروم خراسان رضوی حاشیه شهر گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال برای بیش از 7 هزار نفر توسط صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مسئول بسیج سازندگی استان در نشت خبری  که به مناسبت هفته بسیج سازندگی برگزار شد،  از راه اندازی 530 صندوق قرض الحسنه در روستاهای خراسان جنوبی در قالب 28 تعاونی خبرداد و گفت: صندوقهای قرض الحسنه به منظور ایجاد اشتغال تاسیس شده و در مجموع 40 هزار نفر عضو این صندوقها با سرمایه 41 میلیارد تومان هستند و تاکنون 7 هزار و 100 نفر زمینه اشتغال آنان از سوی صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی فراهم شده است.

هنری همچنین از اعزام 2هزار جهادگر در قالب 267 گروه به مناطق محروم استان به مناسبت 17 اردیبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی خبرداد و افزود: تاکنون 2 هزار و 42 گروه جهادی در سامانه ثبت نام کرده اند که از این تعداد 1100 نفر پایش شده و برای 946 گروه مجوز صادر شده است.

وی افزود: در یکسال گذشته بیش از 2 هزار و 732 اردوی جهادی از سوی بسیج سازندگی برگزار شده که ارزش خدمات ارائه شده به مردم  بیش از 290 میلیارد ریال بود. 

دیگر خبرها

  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • ایجاد اشتغال برای بیش از 7 هزار نفر توسط صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی