Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیوانی گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب ویژه برنامه های متنوع فرهنگی هنری در فضای مجازی توسط کانون فرهنگی هنری حجه ابن الحسن (عج) هفشجان اجرا شده است.

«بهمن کیوانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: ترویج عفاف و حجاب در جامعه به ویژه بین نوجوانان و جوانان از مهمترین اهداف برگزاری فعالیت های متنوع فرهنگی کانون حجه ابن الحسن (عج) در قالب عفاف و حجاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حجه ابن الحسن (عج) مسجد قدس دوازده امام شهر هفشجان ادامه داد: نمایشگاه پوستر و محصولات فرهنگی عفاف و حجاب، کارگاه آموزشی عفاف و حجاب در فضای مجازی و توزیع بسته های فرهنگی از جمله برنامه های کانون حجه ابن الحسن (عج) در قالب عفاف و حجاب است.

 

وی، مسابقه کتابخوانی، حضور در سایر مسابقات فرهنگی، برگزاری همایش پیاده روی با رعایت پروتکل های بهداشتی را از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری حجه ابن الحسن (عج) شهر هفشجان در قالب عفاف و حجاب عنوان کرد.

 

کیوانی به حضور نوجوانان در مسابقه «ریحانه» اشاره کرد و گفت: همه نوجوانان با پوشش های اسلامی عکس های محجبه خود را برای شرکت در این مسابقه از طریق فضای مجازی به کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه ارسال کردند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حجه ابن الحسن (عج) مسجد قدس دوازده امام شهر هفشجان ادامه داد: کانون فرهنگی هنری مهرپویان روستای یانچشمه به عنوان مجری و به مناسبت هفته عفاف و حجاب، مسابقه عکس «ریحانه» را برگزار کرده است.

 

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اسلامی، آموزش مفاهیم دینی و اسلامی از طریق نقاشی برای کودکان از اهداف برگزاری مسابقه عکس «ریحانه» عنوان شده است.

 

کیوانی یادآور شد: عفاف، حجاب و کودک، عفاف، حجاب و شادابی، عفاف، حجاب و تحکیم بنیان خانواده، عفاف، حجاب و زیبایی شناسی و عفاف، حجاب و اخلاق نیز از موضوعات مسابقه عکس «ریحانه» است.

 

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری حجه ابن الحسن قالب عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان بعدازظهر جمعه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در محل ساختمان این نهاد حوزوی برگزار شد بیان کرد: موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان علیه جامعه ما و مقابله جبهه کفر در برابر جبهه حق است که در صورت برنده شدن هر یک، شرایط تعیین کننده خواهد بود.

فرمانده فراجا بیان کرد: در طی این سالها رهبر معظم انقلاب بر موضوع شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی اشاره داشتند که متاسفانه برای این موضوعات تلاشی صورت نگرفت و تلاش های صورت گرفته نیز کافی نبوده و بسیاری فقط شنونده این بیانات بوده اند.

وی افزود: یکی از چالش ها در حوزه امنیت اخلاقی، نبود گفتمان واحد در بین دستگاه ها و نهادها است و از سویی دیگر در لایحه حجاب و عفاف نیز ابهاماتی وجود دارد.

سردار رادان اضافه کرد: هزینه پایین جرم بی‌حجابی و اظهارت ضد و نقیض برخی افراد مسوول و همچنین کمبود اعتبارات و امکانات مورد نیز از دیگر چالش های حوزه مقابله با بی حجابی و هنجارشکنی در کشور است.

کد خبر 6089379

دیگر خبرها

  • انتقاد یک مداح بودجه سنگین نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • توسعه فعالیت‌‌های فرهنگی حوزه عفاف و حجاب در مرکزی
  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه