Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در ارتباط با مهمترین طرح‌های در دست بررسی مجلس گفت: مجلس یازدهم ۱۲ طرح اولویت‌دار را در دست بررسی دارد. یکی از مهم‌ترین آن‌ها مالیات برعایدی سرمایه در بخش مسکن است که کمیسیون اقتصادی مجلس آن را تهیه و قرار است به صحن علنی مجلس ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس در ارتباط با تاثیر اخذ مالیات بر عایدی سرمایه در بخش مسکن، اظهار داشت: طرح مالیات بر عایدی سرمایه در بخش مسکن قطعا در کاهش قیمت این کالای مصرفی تاثیرگذار است. از کمیسیون اقتصادی مجلس درخواست داریم طرح مذکور را سریع‌تر به صحن علنی مجلس ارسال کند. مجلس یازدهم به دنبال رفاه و آسایش مردم است.

امیرآبادی در پایان تصریح کرد: امیدواریم رسانه‌­ها در این زمینه به مجلس یازدهم کمک کنند و آنچنان کار درست و دقیق است را اطلاع رسانی کند. مسکن ازجمله بخش های است که سهم زیادی در سبد هزینه خانوار دارد به همین دلیل باید در صدد کاهش قیمت آن برآییم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حق‌وردی ظهر سه شنبه در مراسم بزرگداشت مقام معلم طی سخنانی با بیان اینکه اجرای رتبه‌بندی به مدت یک دهه جزو مطالبات معلمان بود، گفت: لایحه رتبه‌بندی از سوی دولت‌های گذشته به مجلس ارائه نمی‌شد.

وی اضافه کرد: در دولت دوازدهم لایحه رتبه‌بندی معلمان با پنج هزار میلیارد تومان اعتبار به مجلس و کمیسیون آموزش ارائه شد، اما کمیسیون آموزش مجلس اعتبار رتبه‌بندی فرهنگیان را به ۶۰ هزار میلیارد تومان افزایش داد و مصوب کرد.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در خصوص نواقص قانون رتبه‌بندی معلمان در مجلس دوازدهم اطمینان خاطر داد، این نواقص رفع خواهد شد و گفت: نگرانی و مطالبات فرهنگیان رفع می‌شود.

حق وردی با بیان اینکه کمیسیون آموزش به عنوان یکی از موفق‌ترین کمیسیون‌های مجلس یازدهم انتخاب شد، گفت: اکثریت مشکلات و مسائل فرهنگیان با حضور مسئولان آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش مجلس یازدهم برگزار شد و تشکیل سازمان تعلیم و تربیت کودک یکی از کارهای خوب کمیسیون آموزش و مجلس شورای اسلامی بود که به تصویب رسید.

این نماینده مجلس با بیان اینکه طرح اصلاح شیوه جذب در آموزش و پرورش به‌زودی در صحن علنی مجلس به رأی گذاشته خواهد شد، گفت: بحث تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 6099409

دیگر خبرها

  • چرا طرح «مالیات بر عایدی سرمایه» جنجالی شد؟
  • تاباندن نور بر ابهامات استراتژی مالیاتی دولت
  • سه سال فرصت تنفس در طرح مالیات بر عایدی سرمایه
  • بازندگان اصلی مالیات بر عایدی سرمایه
  • جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد
  • خرید و فروش طلا مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود؟
  • جزییات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد
  • تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود
  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • جنجال علیه اخذ مالیات از دلالان دانه‌درشت آن هم با پول بیت‌المال