Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@16:13:41 GMT

سردار رضایی: مردم از بدحجابی آزرده خاطر هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۶۸۸۵

سردار رضایی: مردم از بدحجابی آزرده خاطر هستند

به گزارش جماران به نقل از سایت پلیس،  سردار قاسم رضایی در حاشیه سفر به استان البرز، اظهار داشت: مقابله با کسانی که امنیت جانی مردم را به خطر انداخته و به احتکار و قاچاق اقلام به خصوص  کالاهای بهداشتی در استان ها و مرزها می پردازند را در دستور کار قرار داده ایم.

 

و با بیان اینکه قرارگاه مقابله با قاچاق به ویژه در حوزه بهداشتی در نیروی انتظامی راه اندازی شده است، گفت: البته احتکار و قاچاق کالا به خصوص در حوزه های بهداشتی، در روزهای اول بیشتر بود اما با اطلاع رسانی به موقع مردم و اقدام سریع نیروی انتظامی و قوه قضائیه کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار رضایی ادامه داد: حفظ سلامت جامعه در اولویت ما است و به همین منظور پلیس امنیت اقتصادی وارد عمل شده و سیستم بهداشت در استان ها نیز به صورت جدی فعال است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رعایت عفاف و حجاب به عنوان مطالبه جدی شهروندان اشاره کرد و گفت: مردم از بدحجابی و پوشش عده اندکی، آزرده خاطر هستند و این مطالبه ای است که از تمام دستگاه ها دارند، گلایه برخی نیز این است که چرا تمام دستگاه های مرتبط وظایف شان را در این رابطه انجام نمی دهند که البته مطالبه به حقی است.

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از اجرای طرح ناظر یک و 2 برای مقابله با بدحجابی خبر داد و خاطر نشان کرد: طرح ناظر یک، مربوط به عدم رعایت حجاب در خودروهاست که در این طرح برای بار اول پیامک هایی به گوشی تلفن همراه فرد ارسال و در بار دوم احضار و تعهد کتبی و در بار سوم نیز در قانون تعریف هایی صورت گرفته است.

 

 سردار رضایی درباره طرح ناظر 2 نیز گفت: این طرح مربوط به اماکنی از جمله فروشگاه هاست که در این طرح نیز نیروی انتظامی با حمایت شهروندان برنامه هایی را در دستور کار دارد.

 

اخبار مرتبط سردار رضایی جانشین فرمانده ناجا شد پناهیان: منفی‌گویی زنان در خانه مخربتر از بدحجابی است طرح ناظر؛ با دریافت پیامک بدحجابی به پلیس امنیت مراجعه کنید

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا بدحجابی گشت ارشاد سردار رضایی پلیس ناجا مقابله نیروی انتظامی با بدحجابی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی نیروی انتظامی سردار رضایی طرح ناظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۶۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان

سردار مهدی حاجیان شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه این شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان کرد.

سردار حاجیان بیان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت و افراد قاچاقچی از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه طی سال جاری است.

کد خبر 6097228

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور