Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

استاندار بوشهر بر لزوم تقویت زیرساخت‌های بندری در بوشهر تاکید کرد و گفت: بندر بوشهر باید برای پهلوگیری کشتی‌های با ظرفیت بیش از ۵٠ هزار تن آماده شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند پنجشنبه‌شب در نشست با نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم مجلس اظهار داشت: در بخش آب استان کارهای خوبی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ۱۰ هزار متر مکعب آب شیرین کن در شهرستان بوشهر اجرا شده بود و در ۳ سال اخیر به ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب رسید که نشان از رشد ۱۲۵ درصدی دارد ضمن اینکه پروژه آب شیرین کن ۳۵ هزار متر مکعبی شهر بوشهر در حال اجراست و شرکت مپنا پیمانکار پروژه قول داده تا پایان سال آن را به بهره برداری برساند.

وی اضافه کرد: در عرصه سد سازی استان بوشهر اقدامات ارزشمندی انجام شده به طوری که سدهای بزرگی همچون خاییز و دالکی در دست کار و سدهای باغان و دشت پلنگ، ارغون و اخند با پیشرفت‌های قابل ملاحظه در حال اجراست.

استاندار بوشهر بیان کرد: تصویب پروژه راه آهن بوشهر در شورای عالی اقتصاد از دیگر اقدامات ارزشمند استان بوده به طوری که هم اکنون این پروژه حیاتی از مسیر بوشهر در حال اجراست.

وی بیان کرد: در سه سال اخیر ۲۸ هزار تن به به ظرفیت سردخانه‌های استان اضافه شده است.

گراوند گفت: در سه ماهه امسال با هدف رونق تولید ۲۵ هکتار زمین برای اجرای طرح‌های سرمایه گذاری و تولیدی واگذار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰۰ درصد سطح زیر کشت اراضی پرورش میگو در استان را توسعه می‌دهیم و تا پایان دولت به رقم ۵۰ هزار تن برداشت میگوی پرورشی می‌رسیم.

وی گفت: در عرصه احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای در استان ۲۵۰ درصد نسبت به سال‌های گذشته رشد داشتیم.

استاندار بوشهر اظهار داشت: در زمینه گردشگری با وجود اینکه قبل از دولت تنها یک مورد بوم گردی در استان بوشهر بوده اما طی سه سال اخیر این رقم به ۴۶ واحد بوم گردی افزایش یافته است.

وی بیان کرد: افزایش ۱۰۰ درصد تخت‌های هتل از دیگر اقدامات مثبت در حوزه گردشگری استان بوده است.

گراوند افزود: تقویت بندر بوشهر از دیگر برنامه هاست. لایروبی صورت گرفته در بندر بوشهر فعلاً برای پهلوگیری کشتی‌ها با ظرفیت ۳۰ هزارتن آماده است اما پیگیری لازم برای افزایش ظرفیت بندر برای پهلوگیری کشتی‌ها با ظرفیت ۵۰ هزارتن صورت گیرد.

وی ادامه داد: بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر در ۳ سال اخیر آغاز و امسال تکمیل خواهد شد. قریب ۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استان، وزارت بهداشت و سازمان انرژی اتمی برای بیمارستان شهدای هسته‌ای هزینه شده و قریب ۳۰ میلیارد دیگر برای تکمیل نیاز است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: عبدالکریم گراوند برای پهلوگیری کشتی بندر بوشهر سال اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

براثر بارش‌های چند روز گذشته تالاب حله شهرستان بوشهر جانی تازه گرفت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: بر اثر نزول بارش رحمت الهی در چند روز گذشته و اقدامات اصلاحی در مناطق مختلف تالاب حله، شاهد جاری شدن آب و مشروب شدن این تالاب هستیم.

عبدالرحمن مرادزاده به لایروبی نهر‌های داخلی حله و ایجاد ظرفیت آبگیری بالا در این تالاب اشاره کرد که سال گذشته و برای اولین بار انجام شد.

وی گفت: این اقدامات اصلاحی باعث شده است که میزان آبگیری تالاب افزایش یافته و پهنه وسیع تری از تالاب مشروب گردد و امیدواریم با تخصیص اعتبار جهت تکمیل این اقدامات، به ظرفیت واقعی آبگیری تالاب حله دست یافته و شاهد کارکرد حداکثری اکولوژیکی آن باشیم.

دیگر خبرها

  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • براثر بارش‌های چند روز گذشته تالاب حله شهرستان بوشهر جانی تازه گرفت.
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • جنگ کریدورها در خاورمیانه