Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

محمدرضا مهدوی بازیکن پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران، درخصوص تغییر و تحولات متعددی که روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری صورت می‌گیرد اظهار داشت: اولین بهانه‌ای که تیم‌ها می‌توانند بیاورند، ویروس کرونا است. چرا که اوضاع اقتصادی خراب و این معضل گریبان‌گیر همه تیم‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحال حاضر تعصب به لباس و باشگاه هم متزلزل شده و این بحث نیز دلیلش مسائل مالی می‌تواند باشد. از این موضوع نباید به راحتی گذشت.

اخبار ورزشی-او ادامه داد: در فوتبال ایران و در همه لیگ‌ها و تیم‌های پایه هم این موضوع مشهود است. حتی ٢ باشگاه استقلال و پرسپولیس هم در حال حاضر حدود ٢٠٠ میلیارد بدهی دارند. تیم‌های خوبی هم مثل سپاهان، ذوب‌آهن و فولاد تقریبا چنین مشکلاتی را ندارند و اگر مشکلاتی هم دارند به‌خاطر بی‌تدبیری مدیرانشان بوده است.

سپاهان و فولاد ثبات مدیریتی دارند

مهدوی گفت: مربیان این تیم‌ها ثابت و بدون تغییر بوده‌اند. اگر هم تغییری در این تیم‌ها وجود داشته به‌خاطر خواست خود مربیان بوده است. فولاد با نکونام و سپاهان با قلعه‌نویی ادامه همکاری می‌دهند چرا که در این باشگاه‌ها ثبات مدیریتی وجود دارد. در پرسپولیس هم چنین ثباتی وجود داشت، اما به دلایل دیگری مربی این تیم ماندنی نشد.

فوتبالِ حرفه‌ای و مدیران ورزشی نداریم

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: متاسفانه در فوتبال ما اتفاقاتی رخ می‌دهد که فقط به نداشتن پول ارتباط پیدا می‌کند. در حال حاضر فوتبالِ حرفه‌ای و مدیران ورزشی نداریم.

کشورهای عربی با پولشان مدیر ورزشی خوب هم اضافه کرده اند

مهدوی با اشاره به تغییرات زیاد در کادر فنی تیم‌های کشور‌های عربی در سالیان گذشته تصریح کرد: کشور‌های عربی طی سال‌های اخیر پیشرفت زیادی در فوتبال داشته اند و در گذشته به ‌خاطر متمول بودنشان، هر کسی را که می‌خواستند، برکنار می‌کردند. آن‌ها در گذشته مدیر ورزشی نداشتند و این موضوع فقط مربوط به سالیان گذشته می‌شود. اگر دقت کنیم متوجه پیشرفت محسوس کشور‌های عربی در این زمینه می‌شویم و شاهد فوتبال حرفه‌ای در این کشور‌ها هستیم. آن‌ها با پولی که دارند، حالا مدیر خوب ورزشی هم اضافه کرده‌اند.

مربیان باید ساکشان روی دوششان باشد

عضو کادر فنی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران افزود: تغییرات زیاد در کادر فنی تیم‌های ایرانی بی‌سابقه بوده است. اما باید بدانیم اساساً لیگ ما در همه بخش‌ها بی‌سابقه است. تاسف می‌خورم وقتی می‌بینم که بازیکنان ایرانی دچار کرونا می‌شوند. کیفیت کاری فوتبالیست‌ها به خاطر همین ویروس پایین آمده است. تمام این‌ها به دلیل وجود دلهره برای آن‌ها است. این دلهره برای همه مربیان هم وجود دارد. ما مربیان همیشه ساکمان روی دوشمان است. یعنی باید آماده هر اتفاقی باشیم و به جایی دل نمی‌بندیم. ثبات درست و حسابی در فوتبال ایران وجود ندارد. در ایران، از ٨٠ میلیون نفر، ٧۵ میلیون علاقه‌مند به فوتبال داریم. همان ۵ میلیون نفر هم شاید خودشان خبر ندارند که به فوتبال علاقه دارند. ورزش‌های دیگری هم وجود دارد، اما معضلات فوتبال بیشتر است.

مهدوی: در فوتبال مدیر ورزشی نداریم/ بهتر است لیگ امسال را برای همیشه نادیده بگیریم

او بیان کرد: فکر می‌کنم اگر لیگ امسال را برای همیشه نادیده بگیریم، خیلی بهتر است. یکی از مربیان به خاطر رای فدراسیون از هدایت تیمش استعفا داده است. یکی دیگر به‌خاطر پول از تیمش رفته و یکی دیگر به خاطر کدورت با مدیران تیمش. اما تا وقتی که پول و ثبات مدیریتی نباشد، این اتفاقات بازهم رخ می‌دهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس فوتبال ایران استقلال پرسپولیس فوتبال ایران کشور ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد

مایکل ادواردز و ریچارد هیوز بازیکنان مناسب لیورپول را شناسایی خواهند کرد. 

طرفداری | آرنه اسلوت سرمربی لیورپول خواهد بود و دیگر نقش سنتی «مدیر» اجرا نمی‌شود. 

به گزارش تایمز؛ لیورپول در فصل آینده مدل سرمربی/مدیر ورزشی را دنبال خواهد کرد. آرنه اسلوت، سرمربی جدید قرمزها به خوبی با این مدل آشناست و انتظار می‌رود با چنین نقشی در آنفیلد راحت باشد. او در طول دوران مربیگری خود همواره در همین ساختار فعالیت کرده است. خلاف برخی مدل‌های سنتی، در لیورپول جدید، سرمربی بر روی هدایت و آماده‌سازی تیم اصلی تمرکز خواهد کرد و گزارش کار خود را به مدیر ورزشی، ریچارد هیوز، ارائه خواهد داد. مسئولیت‌های هیوز شامل جذب بازیکن و مدیریت سایر بخش‌های فنی باشگاه است. بالاتر از این دو نفر، مایکل ادواردز، مدیر ورزشی سابق لیورپول قرار خواهد گرفت که ماه گذشته به عنوان مدیر اجرایی بخش فوتبال به این باشگاه بازگشت. باشگاه لیورپول بر این باور است که این ساختار جدید برای پیچیدگی‌ها و نیازهای فوتبال مدرن مناسب‌تر است و از این طریق می‌تواند حمایت بیشتری را از سرمربی به عمل آورد.

غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم