Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد عزیزی روز جمعه اظهار داشت: در پی یک فراخوان تعداد کمی از مردم بهبهان برای اعتراض به وضعیت اقتصادی در ساعت ۲۱ پنجشنبه در میدان بانک ملی این شهرستان تجمع کردند.

وی افزود: ابتدا پلیس سعی داشت تا با مذاکرده این افراد را متفرق کند اما آنها نه تنها متفرق نشدند بلکه اقدام به سردادن شعارهای هنجارشکنانه کردند به همین دلیل پلیس هم با صلابت اقدام به متفرق کردن آنها نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بهبهان اضافه کرد: خوشبختانه با تدابیر انجام شده هیچگونه خسارات مالی و جانی در این تجمع به وجود نیامد و افراد تجمع کننده هم به منازلشان هدایت شدند. مردم باید بدانند که افراد و گروههای معاند در شرایط حساس کنونی قصد تحریک مردم و ضربه زدن به نظام را دارند و به طور حتم می خواهند با تحریک احساسات مردم در جامعه تنش ایجاد کنند زیرا آنها به هیچ عنوان دوست‌خواه مردم نیستند و برای ضربه زدن به نظام قسم یاد کرده اند.

وی اظهار داشت: پلیس بر اساس وظیفه ذاتی خود با هر گونه بی نظمی و یا حرکتی که موجب بر هم زدن آرامش جامعه شود با قدرت و صلابت برخورد خواهد کرد به همین دلیل افراد نباید تحت تاثیر معاندان و مخالفان نظام قرار گیرند. در حال حاضر آرامش در تمام شهرستان بهبهان حاکم است و هیچگونه مشکل یا بی نظمی در این شهرستان وجود ندارد.

شهرستان بهبهان در ۲۰۰ کیلومتری شرق اهواز و در مرز خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بهبهان تجمع اعتراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان درگلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان

جمعی از اساتید و دانشجویان پردیس شهیدباهنر دانشگاه فرهنگیان کرمان با تجمع در گلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان، حمایت خود را از حرکت‌های آزادی خواهانه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در خصوص حمایت از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، جمعي از اساتید و دانشجویان پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان کرمان با تجمع در گلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان، حمایت خود را از حرکت‌های آزادی خواهانه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در خصوص حمایت از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

دانشجویان و اساتید این دانشگاه با حضور در جوار مرقد سردار دل‌ها سپهبدشهیدحاج قاسم سلیمانی ضمن محومیت اقدامات وحشیانه دولت آمریکا در سرکوب دانشگاهیان حامی مردم مظلوم فلسطین، با سر دادن شعار‌ها و در دست داشتن پلاکارد‌هایی حمایت و همبستگی خود را با اساتید و دانشجویان آزادی خواه دانشگاه‌های غربی اعلام نمودند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • هیچ نظر قاطعی در خصوص ربوده شدن «یسنا» وجود ندارد
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان درگلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد