Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شاهین‌شهر گفت: در حال حاضر پارک‌ها و بوستان‌های شهر برای ورود و خروج معلولان مناسب بوده و با رعایت اصول مناسب سازی احداث شده است و شهروندان در صورت مشاهد هر گونه مشکلی در این خصوص اطلاع رسانی کنند.

علی عرب در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حال حاضر شهرداری شاهین شهر ۴۰ لیتر بر ثانیه آب چاه و ۱۵۰ لیتر آب تصفیه شده پساب دارد که با آن فضای سبز موجود را حفظ و نگهداری می‌کند و با اجرای روش‌های نوین آبیاری اقدام به توسعه فضای سبز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در سال گذشته طرح‌های مختلفی اجرای طرح‌های سیستم تله متری و مانیتورینگ مخازن و ایستگاه‌های پمپاژ آب فضای سبز، اجرای خط لوله ۳۱۵ تقویت شبکه آبرسانی پارک‌های شرقی شهر، خط لوله انتقال ۳۱۵ میلیمتری پلی اتیلن تقویت شبکه آبرسانی فضای سبز محدوده گلدیس، سیستم آبیاری تحت فشار در بلوارها، اجرای خط لوله ۱۶۰ میلیمتری پلی اتیلن تقویت شبکه آبرسانی محدوده هشت بهشت و شبکه آبیاری و احداث فضای سبز محدوده‌های فاز دو مسکن مهر، فاز دو سهراب سپهری، کوی کارمندان، محله پردیس، گذر پیاده فاز یک گلدیس و رینگ دوچرخه سواری خیابان دکتر محمود حسابی در حوزه فضای سبز شاهین شهر اجرا شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه سیستم تله متری و مانیتورینگ مخازن و ایستگاه‌های پمپاژ آب شبکه آبرسانی هوشمند شده و از هرگونه هدر رفت آب در مسیر انتقال جلوگیری می‌شود.

عرب اظهار کرد: توسعه و نگهداری فضای سبز، مطالعات طرح ذخیره‌سازی آب در دریاچه مصنوعی، احداث پارک کوهستانی در ضلع غربی اتوبان آزادگان به مساحت بالغ بر یکصد هکتار و ادامه طرح‌های توسعه و بهره‌برداری از شبکه آبیاری تحت فشار، اجرای نرم‌افزار تحت وب نظارت بر فعالیت پیمانکاران و حذف کاغذ جهت تنظیم گزارش‌های روزانه از برنامه‌های امسال این سازمان است.

وی افزود: در حال حاضر پارک‌ها و بوستان‌های شهر برای ورود و خروج معلولان مناسب بوده و با رعایت اصول مناسب سازی احداث شده است و شهروندان در صورت مشاهد هر گونه مشکلی در این خصوص اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 433764

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند مدیریت شهری فضاي سبز شهري حقوق شهروندی شهرداری مناسب سازی معابر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شبکه آبرسانی شاهین شهر فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۷۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی افزود: این طرح در حال حاضر از ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و آب شرب ۱۸ هزار و ۳۰۱ نفر جمعیت را تامین خواهد کرد.   وی با اعلام اینکه عملیات اجرایی این طرح طی تفاهم نامه منعقد شده با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده است، اظهار کرد: در اجرای این طرح، ۲۰ کیلومتر لوله گذاری، اجرای ۳ باب ایستگاه پمپاژ بین راهی، احداث یک باب مخزن ذخیره ۲۰۰ متر مکعبی و حفریک حلقه چاه پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ در اطراف بازار اصفهان برای پارک موتورسیکلت‌ها + لیست پارکینگ‌ها
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره