Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: افرادی که به بیگانگان پناه می‌برند باید بدانند که اشراف اطلاعاتی ایران به میزانی است که تهدیدات علیه خود را کنترل می کند و اینگونه نیست که آنها بتوانند هر کاری علیه کشور انجام دهند. - اخبار سیاسی -

حجت الاسلام حسن نوروزی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به صدور حکم اعدام برای روح الله زم مدیر کانال تلگرامی «آمد نیوز »، گفت: افرادی که به بیگانگان پناه می برند باید بدانند که اشراف اطلاعاتی ایران به میزانی است که تهدیدات علیه خود را خنثی می کند و این گونه نیست که آنها فکر کنند که چون خارج از کشور هستند می توانند هر کاری علیه ایران انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح الله زم: در سال 96 آمدنیوز جای بی بی سی را گرفت/ پیشنهاد 30 میلیون دلاری سعودی‌ها برای راه اندازی شبکه جدید

وی افزود: این گونه افراد باید بداند که وقتی به خارج پناه می برند کشورهای دیگر در حد سوء استفاده خودشان به آنها پناه و قدرت می دهند نه در حدی که آنها را شهروند خودشان کند و از آنها نگهداری کنند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس با تاکید بر اینکه حق جمهوری اسلامی ایران هم این است که از حقوق حقه خود، مردم و موقعیتش دفاع کند، ادامه داد:افرادی به مانند روح اله زم که به بیگانگان پناه می برند و خیال می کنند که از این طریق می توانند تاثیرات منفی بر روند انقلاب و حاکمیت اسلامی بگذارند؛ ممکن است آنها چند صباحی اقداماتی انجام دهند اما اینگونه نیست که همواره آزاد باشند به هر حال اینها به دام نیروهای انقلابی می افتند و در محکمه های عادلانه محاکمه می شوند.

حجت الاسلام نوروزی با بیان اینکه ایران باید به نحو صحیح از حقوق خود  و ملت دفاع کند، اظهار داشت: این افراد باید متوجه باشند که جمهوری اسلامی ایران رافت و ترحمش زیاد است اما اینگونه نیست که از حق خودش ، ملت و موجودیت نظامش بگذرد. این  افراد مدتی آزاد هستند اما  نظام اسلامی از آنها به خاطر حقی که نظام و ملت ایران دارند نخواهد گذشت و  شاهد هستیم که با برخورد با روح الله زم از این حقوق دفاع هم شد.

نماینده مردم رباط کریم همچنین اظهار داشت: از طرف دیگر مسئولان جمهوری اسلامی در مرحله اول باید مواظب خود و بعد مراقب نزدیکانشان باشند تا شاهد چنین اتفاقی نباشیم چرا که ضد انقلاب چه داخلی و چه خارجی همواره بر روی نیروهای انقلاب و نزدیکان آنها کار می کنند.

انتهای پیام/

R1385/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مجلس شورای اسلامی ایران بیشتر بخوانید... روح الله زم: در سال ۹۶ آمدنیوز جای بی بی سی را گرفت/ پیشنهاد ۳۰ میلیون دلاری سعودی‌ها برای راه اندازی شبکه جدید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ایران مجلس پناه می برند روح الله زم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند

ایسنا/سمنان  نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به برخی سوءاستفاده‌های احتمالی در حوزه کاری شوراها از مسئولان شوراهای اسلامی خواست روزنه‌ها و منافذی را که به ایجاد رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص منجر می‌شود مسدود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی ۱۱ اردیبهشت در دیدار با رئیس شورای عالی استان‌ها و رئیس و اعضای شورای اسلامی استان سمنان با تبریک روز ملی شوراها اظهار کرد: انتظار می‌رود که اعضای شوراهای اسلامی اجازه ندهند برخی افراد از نهاد شورای اسلامی در شهرها و روستاها برای خود اصطلاحاً کیسه‌ای بدوزند. 

وی به نقش شوراهای اسلامی در رشد و توسعه شهرها و روستاها اشاره کرد و گفت: براساس آموزه‌های دینی هرکس در صدد گره‌گشایی از امور مردم برآید، مشمول پاداش‌های سنگین الهی خواهد شد. 

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه شوراها نقش ویژه‌ای در خدمت‌رسانی به شهروندان دارند افزود: اینکه شهرداران توسط شوراهای اسلامی انتخاب می‌شود نشان می‌دهد جایگاه شوراها در نظام جمهوری اسلامی، جایگاهی ویژه و مهم است.  

امام جمعه سمنان با تاکید بر خدمت‌رسانی صادقانه اعضای شوراها به آحاد مردم تصریح کرد: خوشبختانه بخش عمده اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان را افرادی تشکیل می‌دهند که نیت خود را خدمت به مردم و جلب رضایت پروردگار قرار داده‌اند. 

وی با نکوهش استفاده از جایگاه شوراهای اسلامی برای دیده شدن و یا دستیابی به مَناصب دنیوی تصریح کرد: آن گروه از اعضای شوراهای شهر و روستا که در هر ساعت از شبانه‌روز خود را مکلّف به خدمت به مردم می‌دانند شایسته تقدیر و تشکر هستند چراکه برای جلب رضایت شهروندان تلاش می‌کنند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی خواستار پیش‌بینی تدابیر قانونی برای جلوگیری از سوءاستفاده از نهاد شورا توسط برخی افراد شد و گفت: مسئولان شوراهای اسلامی در رده‌های مختلف باید روزنه‌ها و منافذی را که به ایجاد رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص منجر می‌شود مسدود کنند و اجازه ندهند برخی افراد از نهاد شورا برای خود اصطلاحا کیسه‌ای بدوزند! 

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان با بیان اینکه مردم تلاش مسئولانی که در حال خدمت صادقانه به آنها هستند را فراموش نخواهند کرد افزود: اینکه از فلان مسئول نام نیکو در میان مردم برجا بماند توفیقی الهی است که حضرت ابراهیم (ع) نیز آن‌را از درگاه خداوند طلب کرد. 

وی حضور مهندسان، متخصصان و صاحبان تجربه در شوراهای اسلامی شهر و روستا را مغتنم دانست و اظهار کرد: اعضای شوراهای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند و تلاش کنند از این فرصت برای خودسازی و نیز ثبت عمل صالح در پرونده خود استفاده کنند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اهمیت اولویت‌بندی امور خاطرنشان کرد: اعضای شوراهای اسلامی برنامه‌های خود را بر اساس نیازها و مشکلات واقعی مردم تنظیم کنند و درگیر امور نمایشی یا مطرح شدن خود نباشند!

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.
  • آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد