Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: پس از بیانات رهبر معظم انقلاب برای ادامه طرح مواسات و کمک‌های مؤمنانه، در پویش مردمی نذر و قربانی با نیت دفع بلا و رفع بیماری کرونا ۱۱۴ رأس دام در استان قربانی شد.

احمد لطفی افزود: تهیه این دام‌ها  ۲۳۰ میلیون تومان هزینه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: گوشت‌های قربانی پس از بسته‌بندی با رعایت نکات بهداشتی میان مددجویان و نیازمندان در مناطق شهری و روستایی استان بوشهر توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با قدردانی از همکاری نیکوکاران از هم‌استانی‌ها دعوت کرد در ادامه رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه، کمک‌های خود را به مراکز نیکوکاری تحویل دهند.

لطفی ادامه داد: تا کنون ۴۹ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۵ میلیارد تومان با همکاری نیکوکاران بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع شده است. افزون بر این، در ایام کرونا، ۳۲۰ هزار پرس غذای گرم در قالب اطعام مهدوی میان نیازمندان تقسیم شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ذبح قربانی قربانی کردن نیازمندان کمک های مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی