Web Analytics Made Easy - Statcounter

‎محمد آزاد  روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود : خسارت به مجتمع آبرسانی سبب قطع آب روستاهای زیر پوشش شد که با تلاش نیروهای اداره آب و فاضلاب مشکل بعضی از روستاها تاکنون برطرف شده است.

وی گفت : با توجه به این که مشکل تعدادی از روستاها همچنان ادامه دارد ، خودروهای حامل آب در مناطق بالادست منطقه جنت رودبار مستقر هستند و تا برطرف شدن کامل مشکلات اقدامات پشتیبانی برای تامین آب اهالی روستا ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رامسر افزود : بارش شدید باران همچنین به بخش‌های راهداری نظیر پل‌ها و جاده های مناطق روستایی بالادست خسارت وارد کرد که با اقدام بموقع اداره راهداری نواقص برطرف شد و اکنون تمامی محورها باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وی گفت : این سیلاب همچنین به بخشی از مناطق مرتعی اشکورات و چند گاوسرای دامداران خسارت وارد کرده است.

  دهستان جنت رودبار با ۵۹ پارچه آبادی و روستا از توابع بخش دالخانی رامسر و یکی از مناطق ییلاقی  شهرستان رامسر به شمار می رود. 

دهستان جنت رودبار درفصل های سرد سال دارای جمعیت ۳۰۰ نفری است که در فصل تابستان به طور شناور تا ۱۲ هزار نفر افزایش می یابد.

برچسب‌ها بارندگی آب و فاضلاب اراضی کشاورزی رامسر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارندگی آب و فاضلاب اراضی کشاورزی رامسر بارندگی آب و فاضلاب اراضی کشاورزی رامسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران

دریافت 54 MB کد خبر 6095906

دیگر خبرها

  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • خسارت سیلاب آن روی سکه بارندگی‌ها
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • آخرین وضعیت خسارت سیلاب در شهرستان دهلران
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است