Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@23:00:07 GMT

افشاگری برادرزاده ترامپ غوغا به پا کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۷۶۵۷

ساعت 24 -کتاب مری ترامپ که قرار است ناگفته‌های زندگی دونالد ترامپ را افشا کند، در روز نخست انتشار با فروش ۹۵۰ هزار نسخه تاریخ‌ساز شد.

 کتاب مری ترامپ که قرار است ناگفته‌های زندگی دونالد ترامپ را افشا کند، در روز نخست انتشار با فروش ۹۵۰ هزار نسخه تاریخ‌ساز شد.

 کتاب «خیلی زیاد و همیشه ناکافی: چطور خانواده‌ام خطرناک‌ترین مرد جهان را ساخت» را می‌توان پرسروصداترین کتاب این روزهای دنیای کتاب نامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب نوشته مری ترامپ برادرزاده رییس‌جمهور آمریکا، قرار است اطلاعات ناشنیده و دست‌ اولی از زندگی خانوادگی دونالد ترامپ رو کند.

در روز نخست انتشار کتاب بیش از ۹۵۰ هزار نسخه از آن فروخته شد که نشان از تشنگی مخاطبان برای پی‌بردن به پشت پرده زندگی خانوادگی ترامپ دارد.

«سایمن اند شوستر» ناشر کتاب است و پیش از این کتاب «اتاقی که در آن روی داد» نوشته جان بولتون را به بازار عرضه کرده بود. کتاب بولتون هم پرفروش شد اما نه تا این حد.

«اتاقی که در آن روی داد» در هفته نخست انتشار بیش از ۷۵۰ هزار نسخه فروش داشت. آنطور که سی‌ان‌ان خبر می‌دهد، نوشتن درباره ترامپ بازار داغی دارد. کتاب‌هایی مثل «ترس» نوشته باب وودوارد، کتاب جیمز کومی و البته «خشم و هیاهو» از نمونه‌های مشهور این ژانر هستند.

این کتاب‌ها در بیشتر موارد پرفروش‌ شده‌اند و گاهی حتی واکنش‌های ترامپ و تیمش علیه کتاب به فروش بیشتر آن کمک کرده است. اتفاقی که به نظر می‌رسد درباره کتاب «خیلی زیاد و همیشه ناکافی» هم روی داده است.

خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: دونالد ترامپ نخست انتشار هزار نسخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «چشم ها تنها برای دیدن نیستند» نوشته مصطفی عظیمی‌فر به تازگی توسط انتشارات سیب کال در اهواز منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این‌کتاب روایت یک روز از زندگی نویسنده‌ای را بیان می‌کند که پرسش‌گرانه محیط و جامعه اطراف خود را بررسی کرده و از میان لایه‌های سطحی و موضوعات روزمره زندگی به مفاهیمی عمیق دست می‌یابد.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

همان‌گونه که در ابتدا گفتم بیدارشدن و سلام دادنم به روز جدید آن هم با آرامش و مهربانی، ارتباطی با مرفه بودن یا بی درد بودنم ندارد.

شما اگر انسانی را می‌بینید که در آرامش روزگار می‌گذارند دلیل بر این نیست که رنجی نداشته باشد. نه آدم‌ها همیشه رنج دارند؛ اما گاهی رنج های موجود قابل تحمل تر از دردهای گذشته هستند و این دلیل آرام بودن است.

اصلاً ما چاره ای جز داشتن آرامش نداریم یعنی حتی شخصی که در اوج رنج ها قرار دارد، باید همواره آرامشش را حفظ کند.

شاید بگویید این یک شعار توخالی است. ولی از شما می‌پرسم؛ چگونه می توان از چنگال رنجی سخت، بدون حفظ آرامش و تلاش برای ارتقای آن آرامش رهایی یافت؟

این‌کتاب در ۱۰۶ صفحه، شمارگان ۲۰۰ نسخه عرضه شده است.

کد خبر 6093897 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • انتشار اعلان نمایشگاه کتاب
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • قرآن؛ کتاب زندگی/ قرآن، نور و رحمت و هدایت به سوی خیر و سعادت است
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟