Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه کننده برنامه «در جریان باش» گفت: شخصیت انیمیشنی «بابا برقی» را در آیتم «روشن خاموش» برده و در قالب ۱۵ انیمیشن دو دقیقه ای پیام های آموزشی و فرهنگی مان را در حوزه اصلاح الگوی مصرف برق بیان می کنیم.

«مصطفی علمی فر» تهیه کننده برنامه «در جریان باش» در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره این برنامه گفت: این برنامه، برنامه ای ترکیبی است که در ۳۰ قسمت و در فضای شاد و مفرحی به تولید رسیده و این شب ها از شبکه شما بروی آنتن می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به محوریت این برنامه نیز بیان داشت: محوریت این برنامه در جهت اصلاح الگوی مصرف برق است و ما در راستای مصرف بهینه الگوسازی می کنیم. مخصوصا این روزها که مقارن شده با تابستان و پیک مصرف مردم آنهم در شرایط خانه نشینی و کرونا.

 

این تهیه کننده همچنین افزود: این برنامه با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق تهران ساخته شده است و اینکه برای اولین بار شرکت توزیع برق برنامه ای تلویزیونی تولید کرده است در جای خود نوآوری به شمار می رود، آنهم برنامه ای در حوزه کمدی. استندآپ کمدی، مهمان برنامه، گزارش، مسابقه، آیتم هایی برای کودکان از جمله آیتم هایی است که «در جریان باش» را تشکیل می دهد. در تمام آیتم های برنامه سعی شده در جهت اصلاح الگوی مصرف آموزش هایی به بزرگسالان و کودکان ارائه شود.

وی با بیان اینکه از انیمیشن «بابا برقی» هم در این برنامه بهره بردیم، افزود: یکی از آیتم های خاص این برنامه آیتم انیمیشن «بابا برقی» است که شخصیت بابا برقی را در قالب انیمیشن بردیم. این آیتم «روشن خاموش» نام دارد و در قالب ۱۵ انیمیشن دو دقیقه ای ساخته شده است و بعدها در فضای مجازی بیشتر دیده می شود. ما به واسطه این انیمیشن پیام های آموزشی و فرهنگی مان را در حوزه اصلاح الگوی مصرف در فضاهای مختلف از مصرف برق گرفته تا کالاهای پرمصرف و کم مصرف بیان می کنیم. همچنین برخی موضوع های مبتلابه جامعه مثل کرونا را دستمایه کار قرار دادیم و در این انیمیشن به آنها پرداختیم.

این تهیه کننده با اشاره به هدف گذاری این برنامه نیز عنوان داشت: هدف اصلی ما اصلاح الگوی مصرف است. اتفاقا انتخاب شبکه شما نیز به همین خاطر بود که صرفا برای مردم پایتخت برنامه نسازیم و مردم کل کشور بتوانند چنین برنامه ای را تماشا کنند و در روزهای تابستان و مصرف برق الگوی مصرفشان را اصلاح کنند. از طرفی مردم باید بدانند شبکه توزیع برق سراسری است و منحصر به یک استان نمی شود. همچنین این برنامه بستری را فراهم می کند برای انتخاب مشترک سبز یا کم مصرف در طول این کشور و بعد از این سه ماه به مشترک برتر جایزه داده و او را به برنامه دعوت می کنیم.

 

وی درباره اجرای این برنامه نیز گفت: اجرای برنامه به صورت مجری بازیگر هست و دو مجری رادیو صبا و جوان برای اولین بار اجرای تلویزیونی انجام‌می دهند. محمود قناعت پیشه و محمدرضا قلم بُر را برای اولین بار به تلویزیون آوردیم و این دو فضای شیرینی به برنامه اضافه کرده اند. محسن حاجی لو بخش گزارش ها و مهمان برنامه (هنرمندان، فوتبالیست و ...) را اجرا می کند. در این بخش درباره اصلاح الگوی مصرف در زندگی این افراد صحبت می شود.

این تهیه کننده درباره معرفی از خدمات غیرحضوری شرکت برق در این برنامه نیز گفت: یک آیتمی در خصوص خدمات غیرحضوری شرکت برق داریم و به صورت طنز نمایشی در هر قسمت به یکی از خدمات غیرحضوری  شرکت برق می پرداریم و نحوه استفاده اش را برای مردم توضیح می دهیم. این آیتم که شامل ۱۵ خدمت غیر حضوری برق است، در شرایط کرونا بسیار پرکاربرد است و مردم می توانند از گرفتن انشعاب گرفته تا پرداخت قبض و ثبت نام و این خدمات را از طریق سایت شرکت انجام دهند و از نظر هزینه و زمان بسیار مقرون به صرفه است.

 

وی با اشاره به تولید ادامه این برنامه در قسمت های بعدی نیز گفت: از آنجایی که این برنامه با مشارکت شرکت توزیع برق تهران ساخته شده است؛ شرکت برق تمایل به ساخت ادامه این برنامه دارد و بنا شدهبه صورت هفتگی و روتین برنامه ادامه داشته باشد و بسته به پیک مصرف مردم و در زمان هایی که لازم است پخش داشته باشیم.

به گزارش فارس، «در جریان باش» به کارگردانی محمدرضا شهیدی شنبه دوشنبه چهارشنبه و پنج شنبه ساعت ۲۰ از شبکه شما بروی آنتن می رود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: برنامه مصرف برق رادیو تلویزیون اصلاح الگوی مصرف برنامه نیز جریان باش تهیه کننده برنامه ای بابا برقی شرکت برق مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: نمایشگاه اکسپو که هنرمندان و فعالان حوزه صنایع و عرصه‌های مختلف اقتصادی شرکت کردند؛ نمایشگاه بسیار گسترده‌ای است و توانمندی‌های اقتصادی کشور را می‌توان در این نمایشگاه دید.

خسروپناه افزود: حتما این نمایشگاه باید گسترده‌تر از این ارائه بشود و زمان بیشتری به مردم اختصاص داده شود تا بتوانند شرکت کنند.

وی گفت: هم زیرساخت‌ها و مواد اولیه را ما در این نمایشگاه مشاهده کردیم و هم تولیدات مختلف دارویی و حوزه‌های مختلف امنیت غذایی و همچنین صنایع دستی و سایر حوزه‌های مختلف که در واقع یک جهش تولید با مشارکت مردم که شعار سال امسال است در این نمایشگاه مشاهده می‌کنیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: مسئولیت مسئولان حوزه اقتصادی و البته حوزه فرهنگی با دیدن این نمایشگاه سنگین‌تر می‌شود. قطعا باید تلاش کنیم موانع برداشته شود. اگر عزیزان نیاز‌های ارزی و واردات مواد اولیه دارند و صادرات که بسیار مهم است. این نیاز‌ها را از تولیدکنندگان شنیدیم.

خسروپناه گفت: یک شورای اختصاصی برای رفع موانع و حمایت و تسهیلگری تولید کنندگان در کشور باید فراهم شود.

وی افزود: طبیعتا وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت اقتصاد و دارایی و سایر وزارت خانه‌ها به ویژه بانک مرکزی باید حمایت کنند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ما در شورای عالی انقلاب فرهنگی هم طبیعتا باید از منظر فرهنگی، اسناد حمایتی فرهنگی و علم و دانش بنیان هم باید کمک کنیم و تولیدکنندگان بتوانند تولید بهتر و با کیفیت بهتر و عرضه بهتری بتوانند تولید کنند، عرضه کنند و در اختیار مشتریان دنیا قرار دهند.

خسروپناه افزود: حتما بُعد بین المللی این تولیدات، از حوزه دانش بنیان تا عرضه بین المللی باید با نگاه حکمرانی صنایع شکل بگیرد.

وی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تدوین و تصویب الگوی حکمرانی دانش بنیان و فرهنگی صنایع و تولیدات با مشارکت مردم آمادگی دارد.

گفتنی است ششمین نمایشگاه توانمندی‌های ایران اکسپو، ۸ اردیبهشت افتتاح شد  و تا ۱۲ اردیبهشت ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند/ گروسی به ایران می‌آید
  • ◄ مالیات و مشکلات شرکت های ریلی
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟