Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین عزیزی افزود:‌ ۶۸۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط ۱۵ بانک و موسسه اعتباری استان در ۱۴ رسته اقتصادی اختصاص یافته است. در مرحله اول ۲۸ هزار و ۳۴ بنگاه اقتصادی آسیب‌دیده از کرونا در استان کرمانشاه که دارای کد کارگاهی بیمه تامین اجتماعی هستند، مشمول دریافت تسهیلات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه اظهار داشت: واحدهای کسب و کار آسیب‌دیده در رسته‌های مختلف اقتصادی با ۵ هزار و ۱۹۲ نفر اشتغال و ۴۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری، ضمن تکمیل فرآیند ثبت نام در سامانه کارا وارد سیستم بانکی شده و در حال تکمیل پرونده و دریافت تسهیلات هستند. تاکنون ۴ هزار و ۷۱۹ واحد کسب و کار آسیب‌دیده  از کرونا برای حمایت از ۶ هزار و ۷۵۰ فرصت شغلی درخواست خود را در سامانه کارا ثبت کرده‌اند.

عزیزی تصریح کرد: تاکنون حدود ۱۵ میلیارد ریال از این تسهیلات توسط مؤسسات و بانک‌های عامل در استان پرداخت شده است، لذا از دستگاه‌های اجرایی و مؤسسات و بانک‌های عامل می‌خواهیم با عزم جهادی نسبت به بررسی پرونده‌ها و پرداخت این تسهیلات در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پس از شیوع بیماری کرونا بیش از ۱۳ هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری نام‌نویسی کردند، گفت: در استان کرمانشاه بیش از ۸ هزار کارگر که شغل خود را در اثر شیوع کرونا از دست داده‌اند، مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری هستند که مقرری آنان توسط سازمان برنامه و بودجه به نسبت کارکرد پرداخت می‌شود.

کد خبر 531595 برچسب‌ها كرونا در ايران استان کرمانشاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، بهزيستي در اين طرح کار ارجاع و پرداخت کمک هزينه براي جراحي و خريد عينک را بر عهده دارد.
شهبازي مدير کل بهزيستي استان کرمانشاه گفته :طرح غربالگري بينايي در سنين طلايي 3 تا 6 سال موجب ميشود تا با تشخيص و درمان زود هنگام مشکلات بينايي / از معلوليت کم بينايي و نابينايي پيشگيري شود .
به گفته شهبازي قرار است بهزيستي استان کرمانشاه درصورت نياز کودکان به درمانهاي بعدي /مانند جراحي وعينک براي خانواده هاي تحت پوشش همه هزينه ها و براي ديگر خانواده ها هم بخشي از هزينه ها را پرداخت کند
آنطور که شهبازي مي گويد پارسال 66 هزار کودک کرمانشاهي در پوشش طرح غربالگري بينايي قرار گرفتند . از اين شمار 700 کودک که نيازمند درمان هاي بعدي بودند به مراکز تخصصي ارجاع شدند کمک هزينه هاي درمان از 2 تا سي ميليون تومان به آنان پرداخت شده است .
غربالگري بينايي و شنوايي نوزادان و کودکان و همچنين غربالگري ژنتيک از راهکاري هاي پيشگيرانه بهزيستي براي کاهش و درمان معلوليت هاي جسمي و حرکتي است .
پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي مانند اعتياد آموزش هاي پيش از ازدواج و مهارت هاي زندگي هم در بخش آموزش دنبال ميشود

دیگر خبرها

  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی