Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@02:26:19 GMT

آتش در بازار کفاشان تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۸۲۴۰

آتش در بازار کفاشان تهران


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ سید جلال ملکی گفت: ساعت ١٠:٢٠ روز جاری یک مورد آتش سوزی در یک پاساژ به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو های تنفسی و تانکر آب به محل واقع در محدوده بازار کفاش ها، بازار سید ولی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی گفت: آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیدند. در یک ساختمان سه طبقه که کاربری تولید کفش داشت و در آن مواد قابل اشتعال نگهداری می شد حریق رخ داده بود. روی سطح پشت بام این مجتمع با لوازم ناایمن، انباری هایی تعبیه شده بود و این حریق در یکی از انباری هایی که روی سطح پشت بام واقع شده بود رخ داده بود.

وی ادامه داد: از آن جایی که حریق روی سطح پشت بام رخ داده بود بسیاری از شهروندان این دود را مشاهده کردند. همچنین از طریق رایزر به بخشی از طبقات پایینی سرایت کرده بود که آتش نشانان با حضور به موقع از چند طرف عملیات را آغاز کردند و حریق را تحت کنترل در آوردند.

به گفته وی حریق اطفا شده و آتش نشانان در حال لکه گیری و ایمن سازی محل هستند. این حادثه تا کنون مورد مصدومیت نداشته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سوال از رئیس جمهور رضا عسگری طرح مالیات بر خانه های خالی جنگ قره باغ قطعنامه 598 آتش سوزی جلال ملکی بازار بازار کفاشان سوال از رئیس جمهور رضا عسگری طرح مالیات بر خانه های خالی جنگ قره باغ قطعنامه 598

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود نسبتاً شدید در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیرو‌های آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • ورود مار سمی به کارگاهی در خلازیر تهران
  • ورود مار سمی به کارگاهی در جنوب تهران
  • (عکس) هجوم مار سمی غول پیکر به کارگاهی در جنوب تهران!
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی