Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسیون اقتصادی در هفته آینده، میزبان حجت الاسلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات و معاونان اوست؛ این دیدار روز یکشنبه ۲۹ تیر جهت بررسی گزارش وزارت اطلاعات درباره آخرین وضعیت شاخص های اقتصادی کشور برگزار می شود.

همچنین در دستور کار هفته بعد کمیسیون اقتصادی، ادامه بررسی طرح ساماندهی سهام عدالت و نشست نمایندگان با ریاست اتاق اصناف ایران و رئیس صندوق کارآفرینی امید تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کمیسیون روز سه شنبه نمایندگان داوطلب خود را برای عضویت در شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی هم انتخاب خواهد کرد.

به دنبال پیشگیری از حوادث مشابه انفجار در نطنز هستیم

مهر نیز نوشت: ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت مجلس با اشاره به برنامه‌های کمیته امنیت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس وظایف مشخصی دارد و کمیته امنیت هم که ذیل این کمیسیون فعالیت می‌کند، در راستای وظایفی که تعریف شده است، عمل خواهد کرد.

وی بیان کرد: کمیته امنیت کمیسیون سیاست خارجی مجلس، تاکنون جلسات متعدد و بسیار خوبی را برای پیگیری حادثه نطنز برگزار کرده است و جلسات جدی تری هم به زودی در این راستا برگزار خواهیم کرد.

رئیس کمیته امنیت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که ابعاد حادثه نطنز را با سایر دستگاه‌های ذیربط مورد بحث و بررسی قرار دهیم تا علل و عوامل این حادثه به صورت دقیق مشخص  شود.

عزیزی بیان کرد: راه‌های پیشگیری از حوادث احتمالی دیگر هم در دستور کار کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی است و در این راستا برنامه‌های اساسی داریم.

216219

کد خبر 1411059

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدمحمود علوی مجلس شورای اسلامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیروگاه هسته ای کمیته امنیت امنیت مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره،ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم