Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رامین طباطباییدرباره برنامه های بسکتبال گفت: فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) پروتکل بهداشتی را برای فدراسیون ها ارسال کرده که با رعایت موازین بهداشتی می توانند تمرینات خود را آغاز کنند. دفترچه راهنما را به تمام باشگاه ها و هیئت ها ابلاغ کرده ایم که با رعایت پروتکل های بهداشتی، تمرینات را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از باشگاه ها شروع به کار کرده اند. همان طور که می دانید بسکتبال رشته تماسی و برخوردی است و توپ باید دائما ضدعفونی شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال تأکید کرد: تا پایان سال میلادی ممکن است هیچ بازی رسمی انجام نشود اما مسابقات لیگ و بسکتبال سه به سه احتمالا از مهرماه شروع شوند، همان طور که چین بدون تماشاگر رقابت ها را آغاز کرده است. اگر هم نشود در سال ۲۰۲۱ موقعیت برای شروع تمرین ها است و ما در مسابقات سه به سه شانس کسب سهمیه را داریم.

وی درباره همگرایی در بسکتبال نیز گفت: بسکتبال جامعه دانشگاهی و فرهیخته است، سعی ما بر این است که از تمام کارشناسان که حرفی برای گفتن دارند استفاده کنیم. اهداف را در بُعد همگانی و قهرمانی در فدراسیون مشخص کرده ایم. سعی بر این است از نیروی انسانی استفاده کنیم که بتواند ما را در مسیر رسیدن به اهداف کمک کند نه اینکه مانع شود.

طباطبایی تصریح کرد: در دو سال گذشته به اهدافی که مدنظرمان بوده رسیده ایم، همه افتخارات را کسب کرده ایم، ورودی مسابقات جام جهانی را به دست آورده و همین طور تیم ملی جواز حضور در المپیک را به دست آورد. مسئله این است که باید کمی واقع بینانه تر عمل کنیم. ممکن است نقاط ضعفی وجود داشته باشد اما ما در مسیری که طراحی کرده ایم به خوبی پیش می رویم.

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره وضعیت رده های سنی یادآور شد: در بخش مربیگری ضعیف هستیم و نیاز به ارتقای مربیان داریم. ارتباط خوبی با فدراسیون جهانی داریم تا در این زمینه بر علم و دانش مربیان بیفزاییم. افزایش سطح دانش مربیان و تقویت تیم های پایه نیازمند یک پروسه زمانی است که باید به تدریج آن را انجام دهیم. مشکل در بخش پایه، درآمد مربیان است. از آنجایی که درآمد مربیان پایه کم است، آنها علاقه دارند سریعتر خود را به بخش بزرگسالان و رقابت های لیگ برسانند. باید انگیزه را ایجاد کنیم تا این مربیان در بخش پایه حفظ شوند.

وی درباره جوانگرایی در بسکتبال اظهار کرد: جوانگرایی را آغاز کرده ایم. همان طور که در پنجره اول رقابت ها که اسفندماه برگزار شد، ۱۸ بازیکن را در قالب دو تیم به کار گرفتیم. هسته مرکزی را حفظ کردیم و جوانان کم کم به تیم تزریق شدند و خوشبختانه نتیجه بخش بود.

رئیس فدراسیون بسکتبال که در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بود، درباره رابطه اش با مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال و زمزمه های اختلاف با وی، گفت: قرار بود تمرینات تیم ملی اواخر اردیبهشت ماه شروع شود و زمانبندی اردوها انجام شد. سه سفر به چین، اسپانیا و ژاپن نیز در برنامه بود و شاهین طبع نیز تا پایان المپیک با تیم ملی قرارداد داشت. زمانی که المپیک به تعویق افتاد با شرایط استثنایی مواجه شدیم به همین دلیل فدراسیون تصمیم گرفت با توجه به زمان باقیمانده در کمیته فنی ارزیابی کلی درباره برنامه های تیم ملی و تقویت کادر فنی داشته باشد.

طباطبایی ادامه داد: این حق فدراسیون و کمیته فنی است که درباره سرمربیان تصمیم گیری داشته باشد. فرصت خوبی برای تحلیل و ارزیابی وجود دارد. هنوز تصمیم خاصی نگرفته ایم. انتخاب گزینه خارجی به خاطر قیمت ارز بسیار سخت است، حتما در کمیته فنی نظرات را مطرح و بهترین تصمیم را خواهیم گرفت که هم به نفع تیم ملی و هم کشور باشد.

کد خبر 4975982 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال رامین طباطبایی مهران شاهین طبع بسکتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی علیرضا بیرانوند فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال تراکتور لیگ قهرمانان فوتبال آسیا وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال سپاهان اصفهان کمیته فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت

مصطفی کارخانه به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، مصطفی کارخانه که در ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، و سرپرست حضور داشت و چند سالی عضو هیات‌رییسه و کمیته فنی فدراسیون بود، در این فدراسیون به عنوان مشاور عالی تقوی انتخاب شد.

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

«با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی