Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: از عید سعید غدیر که پویش دوم ایران همدل آغاز می‌شود تا پایان ماه صفر برای رسیدگی به معیشت کودکان، مادران، خانواده‌های نیازمند و آسیب دیدگان کرونا این کار ادامه پیدا می‌کند. تاریخ انتشار: 13:04 - 27 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۸۳۰۲

خبرگزاری میزان - مرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با توجه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی که فرمودند «با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا به طبقاتی از لحاظ زندگی و معیشت ضربه وارد شد، کاری که در آستانه ماه رمضان شروع شد خدمت مومنانه‌ای که همه در آن شرکت کردند و بسیار کار با ارزشی بود و توانست غم‌های خانواده‌هایی را کم کند، امروز هم معتقدم که مردم باید نهضت تعاون و احسان را مجددا شروع کنند، البته قطع نشده است است، اما لازم است که مقداری رشد و توسعه پیدا کند و بار دیگر فضای کشور را طراوت بدهد، کودکانی را شاد کند، خانواده‌هایی را برخوردار کند و پدر و مادر‌هایی را از دغدغه معاش فرزندانشان نجات بدهد این کاری است که مردم می‌توانند انجام دهند» تصمیم بر اجرای کاری بزرگ گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بختیاری افزود: با توجه به همراهی دستگاه‌های مختلف مانند کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان، سازمان بسیج مستضعفان، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سازمان بهزیستی، بنیاد مادر مهربان، جمعیت امام رضایی‌ها و تعدادی از چهره‌های فعال و موثر در عرصه ترویج فرهنگ احسان و نیکو‌کاری مصمم هستیم که از عید سعید غدیر که پویش دوم ایران همدل آغاز می‌شود تا پایان ماه صفر برای رسیدگی به معیشت کودکان، مادران، خانواده‌های نیازمند و آسیب دیدگان کرونا ادامه پیدا کند.   رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تجربه گذشته نشان می‌دهد که اکثر خیرین، مردم عادی و نیکوکاران، نذوراتی دارند که خود گوسفند را ذبح می‌کنند و به نیازمندان، خیریه‌ها، کمیته امداد، بهزیستی و مراکز نگهداری از معلولین می‌دهند به همین دلیل رویش همدلی عید قربان کاری بسیار ارزشمند است، این پویش می‌تواند راه را برای خیرین هموار نماید و فضیلت بسیار بالایی دارد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته امداد عید غدیر کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ناصر مرادی پویانی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار  خانواده  در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

وی همچنین با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش  داشته است، گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار های یک نفره یک میلیون تومان ، دونفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان ، سه نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

مرادی‌پویانی تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۶۱هزار و ۸۰۸  نفر در قالب ۲۷ هزار و ۵۲۰  خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است