Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – هادی شاه مرادی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

کاپیتان ذوب‌آهن بازی با فولاد را از دست داد

قاسم حدادی‌فر کاپیتان با اخلاق و خوش‌تکنیک تیم فوتبال ذوب‌آهن با اخراج در بازی روز گذشته برابر ماشین‌سازی تبریز، دیدار بعدی تیمش مقابل فولادخوزستان را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن که در ورزشگاه خانگی برابر ماشین‌سازی شکست خورد کار سختی را برابر فولاد آماده خواهد داشت، قرمز پوشان اهوازی باید فردا در دیداری مقابل پرسپولیس قرار بگیرند و پس از آن برای مسابقه با ذوب‌آهن به اهواز باز خواهند گشت.

کامیابی‌نیا: دنبال پنجمین قهرمانی پیاپی هستیم

کمال کامیابی‌نیا درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس، پس از شکست ماشین‌سازی و اینکه به نظر می‌رسد قهرمانی سرخپوشان قطعی شده است، اظهار داشت: خدا را شکر با تیم دوم جدول فاصله‌ای ۱۴ امتیازی ایجاد کردیم و خوشبختانه توانستیم پس از شروع مجدد مسابقات لیگ برتر، همه بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم. تمام تمرکز ما روی تیم خودمان است و فکر می‌کنم تا الان، ۸۰ درصد از راه قهرمانی را طی کرده‌ایم. تمام هدف ما این است که در شش بازی پایانی هم بهترین عملکرد را داشته باشیم و از لحاظ امتیازی هم رکورد بزنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می‌تواند فصل آینده هم برای پنجمین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر شود یا خیر، تصریح کرد: طرز تفکر بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس، رسیدن به موفقیت‌های بزرگ است و اگر در زمینه کادر فنی، مدیریت و بازیکن ثبات ایجاد شود، قطعاً می‌توان به موفقیت رسید. اگر از این تیم و بازیکنان حمایت شود، پرسپولیس سال‌ها می‌تواند در فوتبال ایران پرچمداری کند.

جمشیدی: مجسمه داور را در اصفهان نصب می‌کنیم!

احمد جمشیدی درباره داوری دیدار ذوب‌آهن و ماشین‌سازی گفت: واقعا باید به حال فوتبال ایران تاسف خورد، اتفاقاتی که در بازی ذوب‌آهن با ماشین سازی رخ داد به هیچ‌وجه قابل پذیرش برای مردم شریف اصفهان، کارگران و پرسنل زحمتکش کارخانه و باشگاه ذوب‌آهن و همچنین عدالتخواهان جامعه فوتبال ایران نیست و نخواهد بود.

عضو هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن یادآور شد: اطمینان داشته باشید که داور این دیدار به منفورترین چهره برای مردم اصفهان تبدیل شد و هرگز آن چه با بی‌عدالتی علنی در چمن ورزشگاه فولادشهر انجام داد، فراموش نخواهد شد. این داور بایستی در یکی از برنامه‌های سراسری و پر بیننده فوتبال رسما از مردم اصفهان عذرخواهی کند و در غیر این‌صورت تندیس این شخص را به‌عنوان یک چهره منفور در شهر اصفهان به نمایش عموم مردم خواهیم گذاشت.

استراماچونی: کار در استقلال تجربه‌ای فراتر از فوتبال بود

شبکه «اسکای اسپورت» ایتالیا به بهانه بررسی عملکرد بازیکنان تیم اینترمیلان و آنتونیو کونته سرمربی این تیم گفتگویی را با آندره‌آ استراماچونیانجام داد.

شبکه اسکای که قبل از انجام این گفت‌وگو، خبر مصاحبه با استراماچونی را اطلاع‌رسانی کرده و با استقبال هواداران استقلال مواجه شده بود، درباره تجربه کار این مربی در ایران هم سؤالاتی پرسید. استراماچونی در پاسخ گفت: کار در ایران و استقلال تجربه‌ای فراتر از فوتبال بود. به رابطه‌ای که بین من و هواداران استقلال شکل گرفته، افتخار می‌کنم.

سرمربی سابق استقلال ادامه داد: ارتباط بسیار خوبی با مردم و شهر وجود داشت؛ محرکی بسیار قوی برای انجام بهترین عملکرد در لیگ قهرمانان آسیا. من دنیای شگفت انگیز و غیر قابل باوری را کشف کردم.

امیدوارم ترابی به اروپا برود نه لیگ‌های عربی

بیژن ذوالفقارنسب در ارتباط با نقاط ضعف و قوت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس تیم خیلی خوبی است، اما برای تکرار قهرمانی در فصل بعد و موفقیت در آسیا، به تقویت نیاز دارد. بیشترین خطی که تیم یحیی گل‌محمدی در آن به تقویت نیاز دارد، خط حمله است. علی علیپور بازیکن خیلی خوبی است، اما پرسپولیس باید مهاجمی بهتر از او در اختیار بگیرد تا در کنار علیپور یک زوج خوب را تشکیل دهند.

وی در خصوص آینده بازیکنانی مثل مهدی ترابی که فرصت لژیونر شدن دارند، تصریح کرد: امیدوارم بازیکنی مثل ترابی اگر از پرسپولیس می‌رود، لژیونر شود، چون در ایران بهترین تیمی که می‌توانند بازی کند، در حال حاضر پرسپولیس است. اگر این بازیکنان می‌خواهند لژیونر شوند هم امیدوارم به اروپا بروند تا در فوتبالشان پیشرفت کنند نه لیگ‌های کشور‌های عربی.

مجید جلالی هم کرونایی شد

دکتر محمد موقری‌پور گفت: متاسفانه به طور قطعی ۱۲ نفر از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به کرونا مبتلا شده‌اند.

وی افزود: صبح روز گذشته از اعضای این تیم نمونه گیری برای تست کرونا توسط آزمایشگاه کرونای دانشکده علوم پزشکی سیرجان گرفته شد، سپس در تایید نهایی مشخص شد که دوازده نفر از اعضای تیم گل گهر نتیجه آزمایش کرونایشان مثبت است.

یکی از این ۱۲ نفر اعضای تیم گل گهر سیرجان، مجید جلالی سرمربی تیم است. با این وجود نظر به اینکه این تعداد بیش از ۲۵ درصد اعضای تیم گل گهر سیرجان است، به احتمال زیاد دیدار امروز این تیم مقابل شاهین بوشهر از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور لغو می‌شود.

بازی خاص برای احسان حا‌ج‌صفی

دیدار دو تیم تراکتور و سپاهان جدا از حساسیت‌های خاص خود برای احسان حاج‌صفی یک دیدار ویژه به حساب می‌آید.

حاج‌صفی بدون اغراق یکی از مهره‌های کلیدی و البته ثابت تراکتور است و هر مربی‌ای آرزوی داشتن چنین بازیکنی را دارد که قابلیت بازی در دفاع چپ، هافبک چپ و حتی وینگر تهاجمی چپ را دارد. جالب است بدانید احسان با ۵ گل زده در کنار ساسان انصاری بهترین گلزن این فصل قرمزپوشان تبریزی است و بدون شک ساکت الهامی برای بازی فرداشب حساب ویژه‌ای روی حرکات انفجاری، ضربات آزاد و قدرت شوتزنی او باز کرده است.

در طرف دیگر میدان امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان بسیار خوب می‌داند اگر حاج‌صفی مهار نشود، کسب امتیاز در تبریز بسیار سخت و دشوار است، بنابراین مهدی کیانی، هافبک جنگنده سپاهان در میانه میدان بهترین گزینه برای یارگیری من تو من برای حاج‌صفی است.

در هر حال این دیدار برای حاج‌صفی و قرار گرفتن مقابل تیم سابق خود حساس و جذاب است.

351 / 351 آندره آ استراماچونی فوتبال ایران بسته خبری بسته خبری فوتبال ایران مجید جلالی احسان حاج صفی استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور تبریز قاسم حدادی فر ذوب آهن کمال کامیابی نیا احمد جمشیدی بیژن ذوالفقارنسب

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی فوتبال ایران بسته خبری بسته خبری فوتبال ایران مجید جلالی احسان حاج صفی استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور تبریز قاسم حدادی فر ذوب آهن کمال کامیابی نیا احمد جمشیدی بیژن ذوالفقارنسب فوتبال ایران مجید جلالی ماشین سازی تیم فوتبال ذوب آهن حاج صفی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!

داور بازنشسته فوتبال اسپانیا از برخورد دوگانه کمیته داوران فوتبال اسپانیا انتقاد کرده است.

طرفداری | داور سرشناس بازنشسته فوتبال اسپانیا از تناقض و برخورد دوگانه کمیته داوران اسپانیا در مورد تونل افتخار تیم‌ها انتقاد کرده است.

رئال مادرید با پیروزی مقابل کادیز و البته شکست بارسلونا برابر ژیرونا در چهار هفته مانده تا پایان رقابت‌های لالیگا موفق شد برای سی‌وششمین بار فاتح این مسابقات شود. متئو لاهوز داور سرشناس و بازنشسته فوتبال اسپانیا اما خاطره جالب و در عین حال عجیبی را از زدن تونل افتخار برای رئال مادرید و البته برخورد دوگانه کمیته داوران اسپانیا نقل کرده است.

هنگامی که قهرمانی رئال مادرید در فصل 22-2021 قطعی شده بود در بازی مقابل کادیز برای آنها به همراه بازیکنان کادیز تونل افتخار زدیم. اما با این کار کمیته داوران فوتبال اسپانیا (CTA) ما را مجازات و محروم کرد.

لاهوز با اشاره به تناقض در رفتار کمیته داوران اسپانیا گفت:

نکته عجیب آنجاست که یک هفته قبل از آن، بازیکنان بارسلونا برای تیم بتیس که آن موقع قهرمان کوپا دل ری شده بود، تونل افتخار زدند. اتفاقا خودم هم در آن مسابقه و تونل افتخار حضور داشتم و کمیته داوران نه عصبانی شد و نه کسی را مجازات و محروم کرد. چنین برخورد دوگانه‌ای از سوی آنها برایم آزاردهنده بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی + فیلم
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است