Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم بنزما امیدوار است آقای گل فصل 20-2019 لالیگا شود. 

در هفته سی و هفتم رقابت های لالیگا، کریم بنزما، ستاره رئال مادرید در فصل 20-2019 در جریان پیروزی 2-1 تیمش مقابل ویارئال هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا شانسش برای کسب جایزه "پیچیچی" را حفظ کند.

به گزارش طرفداری، کریم بنزما با دو گلی که مقابل ویارئال زد، تعداد گل های خود در فصل 20-2019 لالیگا را به عدد 21 رساند تا به لیونل مسی در صدر جدول گلزنان لالیگا نزدیک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیونل مسی در جریان شکست 2-1 بارسلونا مقابل اوساسونا، تک گل تیمش را زد تا 23 گله شود. کریم بنزما برای کسب جایزه آقای گلی لالیگا موسوم به پیچیچی فقط دو گل با لیونل مسی فاصله دارد و رقابت این دو بازیکن، حساس شده است. در هفته پایانی فصل 20-2019 لالیگا، رئال مادرید باید برابر تیم هجدهم جدولی لگانس قرار گیرد و کریم بنزما امیدوار است با به ثمر رساندن چند گل در این مسابقه، آقای گل لالیگا شود. از سوی دیگر بارسلونا مقابل آلاوز قرار می گیرد و لیونل مسی هم فرصت دارد با گلزنی در این مسابقه، آقای گلی خود در لالیگا را تضمین کند.

جدول گلزنان لالیگا تا هفته 37 رقابت لیونل مسی و کریم بنزما برای آقای گلی لالیگا

در همین راستا بخوانید:

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریم بنزما لیونل مسی فصل 20 2019 آقای گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام راموس برای رئالی‌ها

سرخیو راموس در پیامی قهرمانی رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، قهرمانی رئال مادرید در فصل جاری رقابت‌های لالیگا قطعی شد. شکست عجیب بارسلونا در دیدار برابر ژیرونا باعث شد رئال مادرید چهار هفته مانده به پایان رقابت‌های لالیگا قهرمانی خود را نهایی کند.

سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید که در فصل جاری برای سویا به میدان رفته است، با منتشرکردن پیامی قهرمانی رئالی‌ها را تبریک گفت. او در این پیام نوشت: تاریخ‌سازی رئال مادرید را تبریک می‌گویم. این سی‌وششمین قهرمانی است.

سرخیو راموس سال ۲۰۲۱ رئال مادرید را بعد از سال‌ها ترک کرد و راهی پاری‌سن‌ژرمن شد. او دو فصل برای تیم پاریسی به میدان رفت و در تابستان قبل به سویا برگشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • ردپای مسی روی شش گل!
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • تبریک غیرمنتظره به آنچلوتی از طرف لورکوزن! (عکس)
  • هت تریک لوییس سوارز مقابل مقابل نیویورک رد بولز با پاس های لیونل مسی / فیلم
  • لیونل مسی و ارسال 5 پاس گل در دیدار مقابل نیویورک رد بولز / فیلم
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)