Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@10:03:36 GMT

برنامه‌ای جهت بهره‌مندی از فضای مجازی نداریم

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۵۸۹۸۶

برنامه‌ای جهت بهره‌مندی از فضای مجازی نداریم

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برنامه‌ای جهت بهره‌مندی از فضای مجازی در رده‌های مختلف سنی نداریم، گفت: متأسفانه محتوای اینترنتی کشور توسط رسانه‌های معاند مدیریت می‌شود.

غلام‌رضا مرحبا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا، شکاف بین‌نسلی را از مهم‌ترین دغدغه‌های جامعه امروز دانست و اظهار کرد: شکل بین‌نسلی در طول تاریخ بوده و اگر نتوانیم سنت‌ها، اعتقادات و ضروریات دینی را به نسل‌های جدید منتقل کنیم با مشکل مواجه می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ای جهت بهره‌مندی از فضای مجازی در رده‌های مختلف سنی نداریم، گفت: متأسفانه محتوای اینترنتی ازجمله فضای مجازی و سایت‌های مختلف را در داخل کشور رسانه‌های معاند مدیریت می‌کند که این در بحث فرهنگی، نسل‌های جدید را با چالش مواجه کرده است.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فعالان فرهنگی، مسؤولان نظام و خانواده‌ها به فضای مجازی توجه بیشتری داشته باشند، افزود: بخش اعظم کنترل و نظارت بر روند استفاده نسل جدید از فضای مجازی به خانواده‌ها برمی‌گردد.

مرحبا، خانواده‌ها را رکن اصلی تربیت اجتماع دانست و بیان کرد: خانواده‌ها تا زمان شکل‌گیری شخصیت فرزندان به آن‌ها محبت کنند و در اثر این محبت کردن‌ها است که فرزندان، پدر و مادر را نزدیک‌ترین و بهترین دوست خود تلقی می‌کنند.

به‌گفته نماینده مردم شهرستان آستارا در یازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی، نسل‌های جدید با نسل‌های قبلی خود ارتباط برقرار نمی‌کنند، زیرا فطرت نسل جدید پاک و شفاف است و اگر در ایمان و اعتقاد دچار تزلزل بشوند مقصر در درجه اول خانواده و بعد مسئولان هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان فرهنگ مرزداران غرب استان را غنی دانست و تصریح کرد: زنان آستارایی فرزندان خود را با اندیشه عفاف و حجاب تربیت کرده‌اند که نتیجه این ایثار و ازخودگذشتگی تقدیم ۱۶۷ شهید گلگون کفن به نظام و انقلاب اسلامی است.  

مرحبا با تأکید براینکه روح کودکان در کنار پدر، مادر، خواهر و بردار غنی می‌شود، افزود: فطرت همه انسان‌ها پاک است و برخورد قهرآمیز نمی‌خواهد و اگر امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر درست انجام نشود، نتیجه عکس می‌دهد و جوانمان را بدبین می‌کند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه های معاند فضای مجازی خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم

خبرگزاری مهر نوشت: سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در اجتماع مردم قم در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت. این ویدئو پربازدید شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم