Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کاخ سفید گفت: رئیس‌جمهور آمریکا به دنبال صدور دستور فدرال برای استفاده از ماسک صورت نیست و تأکید دارد که دولت‌های محلی باید خودشان دراین‌باره تصمیم بگیرند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، سخنگوی کاخ سفید گفت، رئیس‌جمهور آمریکا به دنبال صدور دستور فدرال برای استفاده از ماسک صورت نیست و تأکید دارد که دولت‌های محلی باید خودشان دراین‌باره تصمیم بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کایلی مک انانی، سخنگوی کاخ سفید گفت: ما این مسئله را به مقام‌های محلی و ایالتی واگذار کرده‌ایم تا درباره آن تصمیم بگیرند. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به دنبال صدور دستور ملی و سراسری برای استفاده از ماسک به منظور مقابله با ویروس کرونا در کشور نیست. خط‌مشی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها همچنان تا به امروز همان دستور قبلی است؛ یعنی استفاده از ماسک توصیه می‌شود اما الزامی نیست.

روز پنجشنبه، مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا اعلام کرد که استفاده از پوشش صورت یا همان ماسک یک اقدامی دفاعی اصلی برای جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری ویروسی کووید-۱۹ است.

وی گفته بود: به نظرم، اگر ما هر روز ماسک بزنیم، می‌توانیم ظرف چهار، شش و هشت هفته این اپیدمی را تحت کنترل دربیاوریم.

سخنگوی کاخ سفید به این نکته اشاره کرد که رئیس‌جمهوری روز شنبه در جریان بازدید از مرکز پزشکی ملی ارتش والتر رید در واشنگتن از ماسک استفاده کرد. این نخستین بازدید ترامپ است که وی در آن از ماسک در جریان حضور در انظار عمومی استفاده کرد؛ وی یکی از منتقدان استفاده از ماسک بود.

سخنگوی کاخ سفید همچنین گفت، ترامپ در این مکان از ماسک استفاده کرد چون امکان فاصله‌گذاری اجتماعی در این مکان وجود نداشت.

انتهای پیام​​​​​​/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: کاخ سفید ترامپ استفاده از ماسک سخنگوی کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند

عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: نمره عملکرد شورای شهر را رضایت مردم از این نهاد مشخص می‌کند چرا که در این دوره علاوه بر نقاط قوت در حل مسائل مختلف شهری، نقاط ضعف نیز وجود داشته است.

یوسف صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به عملکرد شورای اسلامی شهرکرد در دوره ششم، اظهار کرد: قضاوت شورای شهر ششم و مزیت آن نسبت به شوراهای قبلی باید توسط مردم صورت بگیرد، در این دوره نگرش‌های خوبی صورت گرفت و برنامه‌ریزی و تعیین چشم‌اندازهای سالیانه نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: طرح جامع مسکن، طرح جامع هدایت آب‌های سطحی، طرح جامع ترافیک و طرح جامع پسماند همگی با مطالبه‌گری و پیگیری‌های شورای شهر به شهرداری ابلاغ شدند همچنین در این دوره جلسات متعددی با مدیران دستگاه‌های مختلف برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه نزدیک شدن دوباره مردم به دولت و شورا از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: بروز بعضی اتفاقات نظیر فساد مالی مسئولان حس ناامیدی بین مردم و منتخبان خود را افزایش می‌دهد.

صادقی عنوان کرد: نمره عملکرد شورای شهر را رضایت مردم از این نهاد مشخص می‌کند چرا که در این دوره علاوه بر نقاط قوت در حل مسائل مختلف شهری، نقاط ضعفی نیز وجود داشته است، اما در این دوره سعی شده است که طرحی که سربار مردم یا بیت‌المال باشد، رقم نخورد، هرچند برخی مسائل اقتصادی نظیر تورم که تمام مردم را به خود درگیر کرده، روی عملکرد شورا نیز تأثیر گذاشته است.

شورای شهر وظیفه مطالبه‌گری از شهرداری را بر عهده دارد

وی افزود: شورای شهر وظیفه مطالبه‌گری از دستگاه‌های مختلف به خصوص شهرداری را برعهده دارد و نباید عملکرد شهرداری را ملاک عملکرد شورا بدانیم.

عضو شورای‌شهر شهرکرد، عنوان کرد: شورای شهر یک رکن مبارک در جمهوری اسلامی است که عیار دموکراسی دینی را در جامعه بالا می‌برد و مردم از این نهاد توقع نقش‌آفرینی در سرنوشت کشور و حاکمیت را دارند و امیدواریم که به تدریج ملزومات دیگر شورا نیز تکمیل شود و این نهاد جایگاه اصلی خود را در جامعه پیدا کند.

کد خبر 748720

دیگر خبرها

  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/برای ورود واگن‌ها عقب ماندگی نداریم
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • گفتگوی سخنگوی دولت با یک دانشجو درباره پیشرفت‌های ایران + فیلم
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن