Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیده عنایتی مدیر بازرگانی خارجی تضمین کیفیت آموزشHSE یک شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری اسکانیوز، درباره فعالیت این شرکت اظهار کرد: این شرکت دانش‌بنیان به عنوان تولیدکننده مواد شیمیایی بهسازی آب‌های صنعتی و ارائه خدمات فنی پس از فروش، مشاوه و تامین کننده تجهیزات پایش خوردگی و رسوب دوست دار محیط زیست در سیستم‌های برج خنک کن، بویلرها، اسمز معکوس و مدارهای بسته فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه این شرکت دانش‌بنیان بیش از 60 نوع محصول در گروه‌های مرتبط تولید می‌کند، افزود: تولیدات این شرکت برای سیستم‌های ذکر شده در قالب بازدارنده‌های رسوب و خوردگی بر پایه‏‏ فسفات (بویلر، برج خنک کن)، پایه نیتریت و مولیبدات (مدار بسته)، دیسپرسانت‌ها، میکروب کش‌ها و ضد جلبک و ضد باکتری‌ها، اکسیژن‌زداها و آمین‌های خط بخار (بویلر)، آنتی اسکالانت‌ها (RO) است.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، دستیابی به فرمولاسیون‌های جدید جهت رفع نیاز صنایع، صرفه جویی در مصرف آب، دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی، طراحی نرم افزارهای فنی مهندسی و رشد فروش را از عمده دستاوردهای مهم این شرکت عنوان کرد.

عنایتی ادامه داد: این شرکت توانسته است ضمن صرفه‌جویی در مصرف آب، رسوب‌گذاری در نقاط بحرانی سیستم برای مثال مبدل‌ها، کندانسورها و ژاکت راکتورها را به حداقل برساند. مشتریان این شرکت اکثراً از صنایع فولاد، پتروشیمی، مس، نیروگاه و صنایع لاستیک است.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان تاکید کرد: این شرکت جزء معدود شرکت‌های، مورد تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حیطه تولید و بومی سازی افزودنی‌های شیمیایی صنایع آب در کشور است.

وی انتقال و ساخت فناوری، تحقیق و توسعه، تامین مواد، خدمات پس از فروش را بخش عمده‌ای از فعالیت اصلی این شرکت مطرح کرد و گفت: با توجه به شرایط تحریم تمامی نیاز کشور از تولید کنندگان داخلی تامین می‌شود و این شرکت جایگاه دوم و سوم را در تامین نیاز صنایع در ایران دارد.

عنایتی تصریح کرد: در سال 85 صادرات به فیلیپین داشتیم ولی در حال حاضر صادراتی نداریم و در حال بستر سازی صادراتی هستیم.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان گفت: ارائه حمایت مالی در قالب تسهیلات بلاعوض نقش مهمی در توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان دارد و در کنار آن باید در شناسایی بازارهای هدف به این شرکت‌ها کمک کرد؛ چرا که توسعه بازار داخلی و دستیابی به بازار خارجی یکی از اولویت‌های اساسی این شرکت دانش‌بنیان برای آینده است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش در جهت بومی‌سازی محصولات با حمایت‌ دولت از شرکت‌های تولیدی دانش‌بنیان زمینه را برای جهش تولید فراهم می‌سازد.

انتهای پیام/

169 / 336 دانش بنیان صرفه جویی آب نرم افزار پایش خوردگی صنایع نیروگاه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانش بنیان صرفه جویی آب نرم افزار صنایع نیروگاه شرکت دانش بنیان شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، بهنام خسروی افزود: این شرکت با درجه دانش بنیان یک، سالانه ۴۰۰ هزار اکسل گروه خودروهای پژو را برای شرکت ایران خودرو تولید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه هیدرو فورمیک هم در همین شرکت ساخته شده گفت: در این روش قطعه‌های فلزی با فشار سیال تغییر حالت می‌دهند.

به گفته وی : برای این طرح نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

معاون امور صنایع صمت استان گفت: پس از تحریم ها، شرکت پژو فرانسه از تحویل مستقیم این قطعه خودداری کرد که صنعتگران شهرکرد با کمک دانشگاه صنعتی اصفهان، طی سه سال تحقیق و توسعه موفق به کسب دانش هیدرو فورمیک شدند.

گفتنی است، استفاده از مواد اولیه داخلی، ایجاد ارزش افزوده، قیمت به صرفه و کیفیت همتراز اروپا از مزیت‌های اکسل ایرانی است که سالانه مانع خروج حدود ۳۰ میلیون دلار ارز از کشور می‌شود. در دنیا این دانش نوین در صنایع هوا فضا و موشکی هم کاربرد بسیاری دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901618

دیگر خبرها

  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • تحقیقات و پژوهش نخبگان باید به سمت تولید ثروت برای جامعه برود
  • تحقق مشارکت مردم در رشد تولید با توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان