Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره اسنوکر جهان می گوید در صورتی که تماشاچیان در سالن مسابقات قهرمانی جهان اسنوکر حضور داشته باشند، از مسابقات انصراف می دهد.

به گزارش ایسنا، باتوجه به شیوع کرونا و لغو اکثر رقابت های ورزشی، اسنوکر از جمله ورزش هایی بود که با توجه به شیوع این بیماری پشت در های بسته پیگیری شد. لیگ قهرمانان اسنوکر به عنوان اولین ورزش در بریتانیا بعد از شیوع کرونا شروع شد و با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان اسنوکر بدون وجود هیچ مشکل قرار شد مسابقات قهرمانی جهان با ۱۴۴ بازیکن برگزار شود. مسئولان برگزاری این مسابقات امیدوارند که این رقابت ها با حضور تماشاگران برگزار شود. دولت انگلستان تاکنون طبق پروتکل های بهداشتی اجازه برگزاری این مسابقات پشت در های بسته را به مسئولان تورجهانی اسنوکر داده است. طبق رایزنی‌های انجام شده در صورت تغییر پروتکل های بهداشتی توسط کشور انگلستان عده ی کمی از هواداران اسنوکر می‌توانند با رعایت تمام نکات بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی در بزرگ‌ترین مسابقات اسنوکر حضور داشته باشند.  

اما حضور تماشاگران هرچند اندک در این مسابقات باعث شده ستاره اسنوکر جهان به این موضوع واکنش تندی نشان دهد. رونی اُسالیوان مرد نام آشنا اسنوکر جهان هشدار داده که اگر جمعیتی در سالن مسابقات حضور داشته باشد از مسابقات قهرمانی جهان انصراف می دهد.

رونی  پیش بینی می کند که حداقل تا سال ۲۰۲۱ جمعیت مردم نمی توانند زیر منطقه ای سر پوشیده کنار هم جمع شود و معتقد است صحبت درباره چنین چیزی "عین دیوانگی" است!

او که احساس خوبی نسبت به جمع شدن تماشاگران در سالن سرپوشیده هرچند با وجود اندک ندارد به مسئولان رقابت ها اعلام کرده که  در صورت حضور تماشاچیان در سالن مسابقات، از رقابتها انصراف می دهد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسنوکر مسابقات قهرمانی جهان اسنوکر جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۵۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی پارا قایقرانی آبهای آرام کشورمان با ترکیب ۴ ورزشکار راهی مسابقات قهرمانی جهان و انتخای المپیک پاریس شد. این تیم با هدایت احمدرضا طالبیان و ترکیب شهلا بهروزی راد در KL۳ بانوان، اسلام جاهدی در VL۲ مردان، سعید حسین‌ پور در KL۱ مردان و مسعود قیصری در KL۳ مردان در مسابقات شرکت خواهند کرد.

سید مرتضی توکلی داور بین‌المللی آبهای آرام نیز نماینده داوران ایران در این رقابت‌هاست که همزمان با مسابقات انتخابی قاره اروپا و کاپ یک جهانی در سگد مجارستان برگزار خواهد شد.

مسابقات قهرمانی پاراکانو جهان و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس از ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در سگد مجارستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6096886

دیگر خبرها

  • حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان
  • رای تاریخی در فوتبال ایران/ برگزاری بازی فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور تماشاگران خانم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد